HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Thursday, May 6, 2010

Keď sme sa nudili...

... začali sme s Hanuškou fotiť. Vonku sme nemali čo robiť, tak sme sa "zložili" u nás. Priniesla si svoje obľúbené vecičky, doriešili sme vlasy ( silou mocou ich chcela natupírovať, čo už s ňou... :)) a make-up.

Pripájam pár fotiek z toho dňa, ostatné sú na súkromné účely! :D

Hanka- mini profil:
18- ročné, krásne a inteligentné dievča s neskutočne fotogenickou tvárou.

Berte to z recesie.





Pripojila sa i moja sestrička, najmladšia.

Vravela som jej, nech sa tvári normálne. A nie, nedám to dolu! .)



Le Plee ;)

10 comments:

  1. parádní..:D..to ste si museli užít..:)

    ReplyDelete
  2. trocha hej :D bola sranda D:

    ReplyDelete
  3. perfektné využitie voľného času... :)

    ReplyDelete
  4. no tak to ano :-) robis krasne fotky...uzasny blog. :-)

    ReplyDelete
  5. a ktorá si ty?? :)) obidve sa mi podobáte na fotky z minulých článkov :))

    ReplyDelete
  6. Hi Le Plee. Your blog is beautiful!I used the google translater and ... i understood almost every thing. I have a comment for you in my blog. Bye the way, now am following you.

    Congratulations!

    See you!

    ReplyDelete
  7. to azure: ja som tá s copom, myslím, že to vyplíva aj z článku:))

    ReplyDelete
  8. nádhera, ale nebolelo rozcesavanie???

    ReplyDelete