HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Saturday, June 11, 2011

Le Plee feat. Petra Toth




Malá ukážka z rozhovoru.


  Petra Toth v šatách od Janky Gavalcovej.

Je to tu! Moja spolupráca s Petrou Toth, ku ktorej som sa dostala prostredníctvom môjho blogu, je na svete! Zatiaľ iba v elektronickej verzii (tu), ale čoskoro si svoje texty budem môcť prečítať i na papieri. Teším sa! 
Je možné, že neviete o čom teraz píšem a aby som všetko uviedla na pravú mieru, rada vám to všetko vysvetlím.
Krátko po tom, ako som sa v septembri zúčastnila na autorskej módnej prehliadke šperkov Petra Toth Jewellery a napísala o tom článok, prišla od samotnej Petry ponuka spolupráce na jej časopise. Ten poslúži na prezentáciu jej šperkárskej tvorby a mena. Vyjde však len jedno číslo, ktoré nebude predajné. Samozrejme, že som bola nadšená a okamžite súhlasila, a preto sa už od septembra mohlo pomaly začať.
Možno sa pýtate, ako vyzerala celá príprava, čo všetko som spravila ja  a aký bude obsah tohto plátku? Začnem od konca. Pri listovaní časopisu si čitatelia budú môcť prečítať môj úvodník, rozhovor s Petrou, článok o módnej prehliadke, tipy ako nosiť šperky, prezrieť kampane a iné zaujímavé veci. Takmer všetky texty som písala ja, o grafiku sa postarala Petra a fotografie boli nafotené naozaj skvelými fotografmi. Spomeniem, že na tvorbe fotografií sa podieľala aj moja kamarátka Natália Jakubcová, ktorá je taktiež autorkou môjho portrétu na tretej strane časopisu, za čo jej veľmi ďakujem! A ako vyzerala naša spolupráca? Dá sa povedať, že celý časopis vznikal najmä emailovou formou. Napíšem, pošlem, skritizujem, opravím. Mala som teda po večeroch čo robiť. :)
Vďaka tejto príležitosti som mohla navštíviť aj ateliér Petry Toth. Bolo mi síce vytknuté, prečo som sa o tento zážitok s vami nepodelila tu na blogu, preto o tom pár slov aspoň napíšem a sľubujem, že budem podobné zážitky dobudúcna aj dokumentovať... 
K veci. Petru som navštívila kedysi v novembri, čo je pomerne dávno. Videla som mnoho krásnych vecí (nábytok, starožitné umývadlo!!!, atď.) a ako som už písala, i miesto, kde sa jej šperky "rodia". Vôkol mňa len drevo a súlad všetkých tých skvostov, ktoré možno vidieť v časopise. Materiál, pomôcky na výrobu, rozrobené šperky, dokončené šperky, biele darčekové krabičky, pracovný stôl, jednoducho všetko, celá atmosféra ma naozaj očarila. V tom momente som pochopila Petrinmu umeniu...
Týmto článkom by som sa chcela Petre poďakovať za pracovnú príležitosť, ktorú mi ponúkla a zároveň dúfam, že sa vám náš výsledok bude páčiť (i keď s odstupom času by som veľa vecí spravila inak, ale myslím, že to je len dobré-zlepšovať sa!).

Pripájam malú ukážku. 

Pekný víkend!
Maja .)

13 comments:

  1. super, gratulujem!! :) že si sa takto mohla zrealizovať :)

    ReplyDelete
  2. Gratz, Majka! Veľmi rada vidím, že sa ti v tejto sfére darí.. šikula si!

    ReplyDelete
  3. Je to úplne úžasné, obdivujem! :)

    ReplyDelete
  4. Moc a moc gratuluji, to je obrovský úspěch, jen tak dál!!!

    ReplyDelete
  5. Velmi dobre vyzera ten casopis :)
    A ked sme uz pri tom pisani, nie pochopit niecomu, ale pochopit nieco, resp. rozumiet niecomu :) Strasne vela ludi to pouziva nespravne...

    ReplyDelete
  6. Gratulujem a závidím! :)) ..tak zbožňujem jej šperky!
    Zajtra musím celý časopis prečítať!
    ..stále čakám na viac a viac čitateľov, aby som im mohla predstaviť všetky poklady, ktoré od Petry mám..aby ju spoznalo čo najviac čitateľov.. Už sa to blíži! :)
    Bože, vieš ako sa musím držať, keď vyrobí nejakú novú kolekciu? ....Pravda, väčšinou sa neudržím... ;-D

    ReplyDelete
  7. máš ty ale šťastie :)!
    gratulujem

    ReplyDelete
  8. k článku sa už vyjadrovať nebudem:)

    ten ateliér si fakt mohla vyfotiť, ty,ty,ty beťárica!!!

    a Petra vyzerá na poslednej fotke doooosť dobre!

    ReplyDelete
  9. to je super, pripajam sa ku gratulaciam :)

    www.meandmymagicalworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. toto je môj prvý komentár na tejto stránke...ale môžem ti povedať,že ťa sledujem veľmi dlhú dobu. a preto potrebujem napísať: Gratulujem!

    ReplyDelete