HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Thursday, October 20, 2011

It's My Life

 
ČB.
Čierna.
Srdce na kĺúčik. 
Linky. 
Vlasy obtočené na prstoch.
Záhrada. 
Napadlo ma, že by som niekedy mohla pripojiť i skladbu, ktorej názov je v nadpise (pokiaľ ste si teda všimli, že nadpisy sú na 90 percent názvy piesní), takže tu je prvá.  Erica and The Animals som videla a počula  naživo, koncom leta koncertovali spolu s inými skvelými hudobníkmi na Devíne a zakaždým, keď si na ten večer spomeniem, mám zimomriavky. Precitnem. Hrali prevažne novšie veci, no dočkala som sa aj jednej z mojich srdcoviek "House of the Rising Sun". Škoda len, že Eric nezaspieval aj o mojom živote. Napísala by som viac, ale bolo by to nadlho a zároveň tak ťažké popísať to, čo som naozaj prežívala. :)









Za fotky ďakujem Peťke. :)
Maja .)

13 comments:

  1. Nádherné fotky. Pochváľ Peťku. :)

    ReplyDelete
  2. Vážne boli The Zvery na Slovensku? neverím!WOW
    K fotkám...Peťka je ozaj šikovná!...krásna atmoška fotiek ...aj tvoje pózovanie uplne sedí :D
    Super botičky! Super šatičky! I like black&white!

    Lettenia Blog

    ReplyDelete
  3. na 3. fotke zdola si brutálna, palec horeee!

    ReplyDelete
  4. fakt že perfektné fotky, úplne najlepšie sú :) aj šaty vyzerajú krásne..

    ReplyDelete
  5. To su perfektne fotky :)

    ReplyDelete
  6. Hi pretty!! :)
    I really like your blog, I follow you :D
    ...maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    ReplyDelete