HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Thursday, November 15, 2012

.mmm for hm



Tak čo? Idete sa dnes "tým svojím" kúskom potešiť do Auparku, prípadne niekam inam? :) Akí sú vaši favoriti? Pokiaľ ste sa ešte predsa len nestihli rozhodnúť, prípadne ste si nestihli kolekciu prejsť celú, určite kliknite sem!
Ja som si dlho očakávanú kolekciu Maison Martin Margiela pre HM stihla poobzerať, poobchytkávať a pokochať sa ňou minulý štvrtok. A to, že sme spoločne s ostatnými zhodnotili, že ide o naozajstné umelecké dielo ani písať nemusím. Pretože každý, kto sa pozrie, vidí... 
Bodka. 





Takže čo na záver? Som rada, že sa mi aspoň na chvíľočku podarilo zdrhnúť z práce a mala som možnosť vidieť TO na vlastné oči. No a pokiaľ by som si mala vybrať jedného favorita, tentokrát to naozaj nedokážem.
(Stalo sa prvýkrát, podotýkam.)
Takže prajem pekný deň a úspešný nákup!

maja. .))

8 comments:

  1. Presne tak, každý, kto pozrie, vidí :).

    ReplyDelete
  2. Ahojky..hezký blog:) zvu tě k sobě na giveaway o výrobky Sephora http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. ano nadherna kolekcia uz nakupena :)

    ReplyDelete
  4. červené botky na poslední fotce jsou k sežrání

    http://notesbycreativity.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. Ty červené boty na podpadku i ty druhé jsou dokonalé. Máš moc hezký blog.

    http://pragstyl.blogspot.cz/ (zatím začínám, ale večer bude nový článek o mém SILVESTRU)

    ReplyDelete
  6. teda zaujímavé vecičky, hlavne tie topánky... HaM mám rada.
    Ak by si mala záujem, rada by som ťa pozvala na moju giveaway, kde môžeš vyhrať kozmetiku podľa vlastného výberu:
    Giveaway

    ReplyDelete