HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Saturday, January 4, 2014

Peow






šaty Jennyfer, nohavice + topánky HM, kabát Tally Weijl (Foly), kabelka + okuliare Becca

Taký jeden veľký miš-maš- vitajme v novom roku! Mám veľké nutkanie "niečo" napísať. K novému roku
a potom len tak, na zamyslenie, tak teda aby som sa nestratila v tom čom píšem, teraz len v krátkosti
poprajem: Všetko najsamnajlepšie do nového roku! Btw, verím, že ste mali aj najsamnajjlepšejší Silvester!
 Ja som ten môj prežila najkľudnejšie za posledné obdobie, no pritom bol aj tak tým najkrajším. :) 
A poprvýkrát bez alkoholu, ha!, podobne ako Foly. :D Inak jedno krátke amatérske videjko z môjho Silvestra tu. Ach. :D 
Inak krátke news, notebook mám stále "mimo provoz", už od septembra a priznám sa, obdivujem samu
seba, že tak dokážem existovať. Ale nič, ešteže môžem občas niekoho využiť. ;)
A najviac mi vyhovuje takáto zima! Respektíve to, že si na seba vezmem len kabát cez ktorý prehodím šál a idem si. 
Síce, ak by bol všade sneh by som bol radšej, ale mrazy bez
snehu, to nie. Brrr. 

13 comments:

  1. ideeeeees! chceme ta Maja, vela!

    ReplyDelete
  2. Pěkný outfit! máš boží vlasy! :3

    http://karolinasimova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. great look!!!

    XOXO Sandl

    Bloglovin! -> https://www.bloglovin.com/blog/11326217/prizmah-fashion-blog
    Blog -> www.prizmahfashion.blogspot.com
    Instagram -> @prizmahfashion
    Blog Connect -> http://blog-connect.com/profil?s=&id=100591767897018088132
    Mystylehit -> http://www.mystylehit.de/members/prizmahfashionblog/?bref=MTc0NQ

    ReplyDelete
  4. Konečne post! :) Ja som mala šialený Silvester, aj ked fakt nečakane :D. Super si, ako vždy a teším sa na fotky s novým három! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa tesim ked mi porozpravas :) no na tie si asi este pockame kedze mam veeeela archivnych foto :D

      Delete
  5. tak tak, konečne Maja ožíva:D aj keď ty ožívaš každý týždeň, ale to nevadí, lepšie menej ako nič:)
    a brýle to úplne tuti fruti na tebe

    ReplyDelete
  6. tie okuliare su preboha akoze cooo? :O silvester bez alkoholu, to uz ani tomu chlastu sa to neda pripisat :( ale vlasy super, len skoda tych uplne hore na hlave, trosku si si ich mohla uhladit :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D fukalo jak maria, a vlasy su uz prec heh a dik za koment :)

      Delete
  7. Nie ako naposledy :D jaj pamatam ten tvoj novorocny status a vobec, cely vecer!: D no zadane sme, treba si zvykat :P

    ReplyDelete
  8. Jé, tak sem hoď fotky s novým účesem! :-)

    ReplyDelete
  9. slusi ti to:)

    PS: Pripoj se do me giveaway na mem blogu: http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/12/slim-t-shirt-giveaway.html#comment-form

    ReplyDelete