HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Sunday, May 25, 2014

jean-michel basquiat x komono collaboration

1
5

2

                                                    "Believe it or not, I can actually draw." JMB

    Avizovaná spolupráca Nadácie Jean-Michaela Basquita a značky Komono je na svete a ja som nesmierne rada, že
          sme v stredu spoločne s Bekou mali v priestoroch Freshlabels možnosť vidieť výsledok na vlastné oči! 
       Predstavená nám bolo kolekcia šiestich unikátnych dizajnov hodiniek, do ktorých je premietnutý štýl a tvorba 
       tohto amerického umelca. Každý jeden látkový pásik je potlačený jedným zo šiestich vybraných Basquiatových 
 obrazov a každý v sebe nesie iný detail, čo teda znamená, že každý kus je vyrobený iba jeden krát! Hodinky sú navyše 
 označenė Basquiatovým opakujúcim sa symbolom- korunkou. Milovníci značky Komono, ale i tí, ktorí sa s ňou doposiaľ
                        nestretli, sa teda majú rozhodne načo tešiť! Pokiaľ chcete vedieť viac, kliknite sem!

Jean-Michel_Basquiat
                                                                                                              zdroj

3

Po príchode do miestnosti s vystavovanými kúskami nás hneď pri vchode "privítal" starší Basquiatov portrét (tu), ktorého
 autorom je americký fotograf Robert Carrithers. Ten samotného Jean-Michela predstavuje ešte ako pouličného umelca
          bez drahého obleku a ikonického účesu. Napokon nám i sám Robert po prehovoroch a predstavení kolaborácie
zástupcami Komono porozprával o stretnutiach s Basquiatom a 80-tych rokoch strávených v umeleckej komunite New Yorku...
    Pokiaľ o Basquiatovi toho veľa neviete, určite odporúčam pozrieť film s rovnomenným názvom od Juliana Schnabela.
  Ja Vám len poviem, že už dlho som si zo žiadnej podobnej "akcie" neodniesla to, čo v stredu a za to naozaj patrí veľké
                                       poďakovanie Komonu a Veronike, ktorá ma na akciu pozvala. :)

   K videniu boli i ďalšie hodinky Komono...
11

9

6

8

4

            A keďže ku značke Komono okrem hodiniek neodmysliteľne patria i kolekcie slnečných okuliarov, po krátkom
načerpaní síl a rozhovore s Robertom sme sa presunuli na terasu, kde sme si ich bližšie obhliadli a ja som potichu závidela
                                                              Beke, že jej sadne každý tvar. :)

IMG_20140522_203545

               Ak sledujete môj instagram alebo facebook, tieto fotky ste už videli, pokiaľ nie, možnosť máte tu. :)


2 comments:

  1. ja tie hodinky potrebujem, sú dokonalé a Basquiat-a milujem

    ReplyDelete
  2. Výborný článok a skvelé poobedie s tebou :).

    ReplyDelete