HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Friday, April 2, 2010

First...

Niekedy dávnejšie, asi pred mesiacom: Vonku svietilo slnko. I keď bolo zhruba 10 stupňov, lúče mi pripomínali leto. Dlhoočakávané leto, na ktoré sa veľmi teším. Zážitky, teplo, kamaráti, párty a môj Murko.
Sedela som v obývačke. Ako som pozerala von oknom, mala som nutkanie ísť do svojej izby, vybrať zo šatníka letné, prípadne jarné kúsky a nahádzať ich na seba. Tak sa aj stalo. Legíny, sačko, sivý svetrík a moje obľúbené sandále na vysokom podpätku. Na fotke vidno, že nesmeli chýbať načerveno nalakované nechty. U mňa klasika. Skoro som zabudla... Aj vlasy som si vyžehlila.
Pohodový outfit prevažne čiernej farby, ktorú som si mimochodom v poslednom čase naozaj obľúbila, som musela zdokumentovať. Po dlhom prehováraní mladšej sestry sa mi to aj podarilo. Lucka mi spravila pár záberov a ja som bola spokojná s novou profilovou fotkou na Facebooku. Ďakujem sestrička, i keď ťa to asi bolelo. :)



Le Plee

No comments:

Post a Comment