HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Thursday, February 6, 2014

Genius







topánky, clutch Parfois/ pančuchy New Yorker/ mikina, sukňa Jennyfer

Dajako som si ani neuvedomila, že je už február. Minulý mesiac bol vcelku zvláštny. Buď som mala "napilno"
 alebo som naopak nevedela čo s časom. Všetky tie nečakané zmeny, ktoré sa stali uplynulý rok stále 
doznievajú. A myslím, že dlho budú. Až do samého konca. Dumám... Som naozaj zvedavá čo prinesú
 nasledujúce mesiace, pretože sa dá povedať, že budú vcelku kľúčové. Inokedy troška rozsiahlejšie. Mávate
 podobné pocity a dostávate sa do podobných situácií typu "Prepáč. Dnes, ba čo, celý týždeň nestíham!" 
alebo " Čo teraz? Čo dnes? Čo ďalej?". Ľahko z nich ľudovo povedané vykorčuľujete? 
K fotografiám. Samy by so neverila, že na sebe uvidím takúto mikinu. Ale prekvapivo som sa v nej cítila 
veľmi dobre čo sa už o sukni povedať nedá. Možno poznáte ten pocit holého zadku. :D Ale prežívam to.
 Pridám ešte jednu otázku na záver- čo Vy a pepitový vzor? Rozumiete si? 

19 comments:

  1. great outfit! so chic!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  2. úžasný! miluju pepito vzor!! <3

    ReplyDelete
  3. úúžasný outfit! ♥

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  4. Tak toto je krásne! Veľmi sa mi páči kombinácia čiernej, bielej a výraznej ružovej na perách aj nechtoch :) Super super!

    ReplyDelete
  5. júúj superské!! pekná úprava, velice prevelice.

    ReplyDelete
  6. Kombinacia je to paradna :) Dlzka sukne by mi bola asi trosku moc kratka, ale preco nie , sme len raz mladi :) A drzim palce, aby sa to u teba vsetko utriaslo a dalo do pokoja :)

    ReplyDelete
  7. Nice looks:)

    http://thelifebyhulik.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
  8. Jej, to je moc krásny vzorovaný outfit! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    ReplyDelete
  9. pocit holy zadok - vždy, preto som pod každou sukňou mala elastické kraťasy. istota je istota :D Majino, nežehli, resp. nevyrovnávaj si vlasy. myslím, že nie som jediná čo ťa chce vidieť ako krátkovlasú ovečku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaska, tie sú naj, mám aj ja len som ich nevedela nájsť :( :D jaj no tie kučery raz mono :D ale skôr nie... je to disaster :D

      Delete
    2. :D ja by som to bez nich neprežila :D no som zvedavá kedy, šak kučery ti vždy maximálne svedčali a ja som ti ich ticho zavidela ;)

      Delete
    3. Dakujeem ♡ pozicala by som ti ich :) len je pravda, ze ako skm si zavsla farbit vlasy tak som mala blasy uplne ine, uz nie take kucerave ako kedysi :( aj teraz- kuceravia sa asi od polky :/ predtym pekne afro od korienokov tak neviem co s zxm, no
      ..

      Delete
  10. Presne takéto pocity mávam v Prahe. Buď je všetko alebo nič. Inak tieto fotky sú super! A mikina sa mi najviac páči :).

    ReplyDelete
  11. Ďakujem vám za komentáre! ♡

    ReplyDelete
  12. Ahoj Maji, odkiaľ máš tú kabelku? je brutálna!!

    ReplyDelete