HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Friday, July 11, 2014

insta diaries no.1

    Pôvodne som chcela napísať niečo úplne iné, no keďže dnes bol šťastný deň a telefón sa vykúpal v záchode (ja som
       to nebola) všetky ostatné úvahy môžu ísť do kelu. (úsmev) Momentálne to znamená asi toľko, že na čas zrejme
      prestanem na instagram prispievať, čo mi je vcelku úprimne ľúto, pretože som si ho veľmi obľúbila. A ešte jedno
     priznanie. Asi pred dvoma mesiacmi sa jednému z nás podarilo rozbiť na telefóne fotoaparát, takže všetky fotky
   sú vyfotené Nikonom a následne upravenú vo vscocam čo vlastne aj vysvetľuje absenciu všetkého krásneho čo denne
    uvidím, ale neodfotím pretože predsa len nenosím so sebou stále zrkadlovku. Možno raz začnem. A Vy mi snáď toto
                                                                          podvádzanie prepáčite. :)

1
  nová aktovka z belenty.com (článok čoskoro) / detail outfitu a priznám sa, že i jedna z mojich obľúbených fotografií
                (tu) / pravdepodobne časom na blogu / raňajky od Samka v hesle konečne nie chlieb :D

2
 keď budem veľká, kúpim si presne takúto istú vaňu a dám si ju do stredu izby :) / all white everything (tu) / very kjút
                ponožky z Calzedonie, ktoré som našla v outlete / menšia sladkosť na Swarovski pressday (tu)

3
     spomienka na minuloročnú dovolenku / detailovka - hodinky Komono, kabelka Parfois / tento ste už videli tu / jedlo
                                                                              v duchu "co dům dal" :)

4
        V Swarovski showroome majú vždy prekrásne ruže / ďalší z fitov, ktorý sa tu pravdepodobne objaví/ ovocné
  osvieženie v Intimissimi showroome (tu) / nové plavky z Calzedonie, ktoré sú pre moju sestričku a keďže by som rada
       začala chodiť pravidelne plávať jedny športovejšie i pre mňa z timo.cz (riešia veľkosti košíčkov až do písmena
                                                                       K a nájdete u nich i spodné prádlo!)
-------->>>


5
       nové Vansky pre moju najmaldšiu sis (milujem ich aj ja!) / simply detail (tu) / ďalšia spomienková / Náplavka

6
   v showroome módnej návrhárky Dity Bednářovej / Bekine zdravé kapkejky, kvôli ktorým si ráno privstala! / every
                                 woman loves her shoes (tu) / Sykeska bola v New Yorku a takto si na mňa zmyslela :)
7
                       výšľap na Vítkov a moje unavené nôžky / Intimissimi fw 14/15 + rout / veselý Parfois baťoh

1 comment: