HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Tuesday, July 1, 2014

dress in white

1

5

3

2

    Bielej farbe som sa donedávna vcelku úspešne vyhýbala (pokiaľ nerátam klasický kúsok dámskeho šatníka, a to
jednoduchú bielu košeľu), no v poslednom čase patrí medzi moje najobľúbenejšie. Neviem presne čím to je, možno tým,
      že vo mne evokuje čistotu a maximálnu jednoduchosť (tak tak, u mňa v tomto ohľade tromfla i čiernu) a vždy,
keď domov opustím v bielej, pripadám si, akoby som ani nebola. :) Vcelku sa i teším na každý ďalší kúsok v tejto farbe,
     ktorý pribudne do môjho šatníka a dokonca premýšľam i nad bielymi nohavicami pánskeho strihu, do ktorých
    by som však bez skúšania určite nešla. Znamená to asi toľko, že ak jeden deň premôžem svoju nechuť k nákupom
         a budem odhodlaná nájsť pre mňa tie pravé nech to stojí čo to stojí (na mysli mám hlavne čas, hah) , rada sa
                                                                            s nimi potom pochválim. :)
     Keď sa už rozpisujem o najnovších zvykoch, nedá mi nespomenúť i tmavý bordový rúž, ktorý môžete vidieť i na
fotografiách. Konkrétne tento mi na skúšku požičala Beka, no o odtieň tmavší vlastním aj ja. Ako sa hovorí, kúpila som
   si ho na skúšku z Avonu, avšak doposiaľ som ho na ústa mimo svojho bytu ešte nedala. Pripadám si v ňom trocha
  (ehm) temne, asi o päť levelov vyššie ako v tomto od Beky. (smiech) A  keď sme už pri rúžoch, ozrejmím Vám i môj
  proces výberu rúžu. Vždy, ale naozaj vždy si najprv kúpim nejaký lacnejší odtieň a sledujem, ako často ho používam.
   Jednak na bežné denné nosenie, jednak na večerné akcie alebo príležitostné udalosti. Snáď Vám to nepríde až príliš
     divné, ale radšej miniem zopár korún ako nejakú vyššiu sumu pre počiatočné nadšenie, z ktorého v konečnom
     dôsledku nič nebude. Už dávno som predsa zistila, že rúže sú mojou slabou stránkou. Kto by to bol kedy povedal!
                To aby ste sa u mňa na návšteve potom nečudovali tomu, že ich mám niečo málo nad 20. :)

-------->>>

6

4
                                                                                         skirt second hand/ top Jennyfer/ bag Parfois

                                   Čo Vy? Ako dobre si rozumiete s bielou farbou? Máte ju vôbec radi/y?
             Používate rady rúže? Ak áno, ktoré odtiene máte najradšej? Experimentujete niekedy? Dajte vedieť,
                                                    som zvedavá na Vaše skúsenosti a názory! :)
                                                                   Z fotky ďakujem Foly!

8 comments:

  1. jediné čo sa mi k tomu neľúbi je tá kabelka, inak je to veľmi jemné a príjemné :) ja bielu momentálne tiež môžem, ale skôr na bytových doplnkoch v architektúre a tak, než na sebe, ale bielou košeľou či tielkom poprípade kabelkou nepohrdnem
    a rúže sú láska, bez nich už pomaly na ulicu nevyjdem lebo sa cítim "naho" a najviac ľúbim taký vínový od alverde a sýto oranžovú kontúrku ( ktorú nosím ako rúž ) od gosh
    a chceme ťa vidieť temnú! :D

    ReplyDelete
  2. tohle je naprosto perfektní ! miluju minimalistické věci♥ a ty conversky jsou k tomu božský!

    ReplyDelete
  3. Momentalne prezivam svoje velke biele obdobie, takze bielu som povysila na svoju novu ciernu :) Ruze pouzivam vacsinou v takych strednych odtienoch..ani moc svetle (tie vobec) ani moc tmave (tie obcas na party, cez vikend..)
    Peacock & Pineapples

    ReplyDelete
  4. ja mam bielu najradsej, najma cez leto :) dotaz trochu mimo temy, ale ako si vyrovanavas vlasy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. vďaka za koment! :) prepáč, že som neodpísala skôr.... klasika žehlička iba.... deň po umytí :D

      Delete
  5. pecka pecka! Ja som bielu nemala rada, ale už si na ňu POMALY zvykám- na sebe teda. Vieš ako, keď už som jedná opálená karibská kráska, tak biela pekne vyniukne:D

    ReplyDelete
  6. take super lethe!

    www.donnaiveh.blogspot.com

    ReplyDelete