HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Friday, October 15, 2010

A+A+E

Ako som sa dnes na seba pozerala v zrkadle, premýšľala som nad tým, prečo som sa obliekla do týchto farieb. Predsalen, čierna a sivá nepôsobia práve najšťastnejšie. No pri mne je opak pravdou. Nebudem tvrdiť, že sa neobliekam podľa nálady, ale nie vždy to, čo mám na sebe odzrkadľuje i moje myšlienky. Potrebovala som niečo, v čom vydržím celý deň a budem sa stále cítiť pohodlne. V skutočnosti som šťastná a to veľmi. Dôkaz: kvetinové pastelové kecky- po našom. Mám všetko, čo potrebujem. Rodinu, priateľov a momentálne ma poslúcha aj moja imunita. No nemám sa z čoho tešiť? :) 
Popýtam sa i vás. Čo vy a vaša nálada, pocity? Prejavujú sa v obliekaní? Dostávate svoje emócie prostredníctvom módy na povrch? 

Dnes som s kamarátkou absolvovala osemhodinovú tour de Bratislava ( snáď to je napísané správne)... Zastávka Avion, Aupark a Eurovea. Potrebovala som si vymeniť legíny, keďže svetlo v obchodoch naozaj "prikresľuje". Perfektné, na pohľad bezchybné oblečenie v reáli vyzeralo... no, otrasne. Prekvapila ma milosť a ochota  predavačiek. Som rada, že aspoň v niektorých obchodoch sa k zákazníkov správajú podľa etikety. Dievčatá z avionského HM, máte u mňa veľké plus! :)
V podstate je jedno, čo všetko som dnes prežila. Pocity eufórie striedali pocity sklamania či strachu (to je nadlho, no zato mi to teraz príde vtipné).
Konečne som stihla navštíviť aj posledné spomínané nákupné centrum. Vždy, keď som sa tam chystala, nevyšiel mi čas. Vlaky, autobusy- vedia človeka obmedziť. V skratke: zostala som sklamaná. Stihli sme však nafotiť pár fotografií, ktoré si teraz môžete pozrieť i vy. 
Keďže však neznášam nákupy, v podstate som dnes veľmi trpela. :)





+ štve ma moja pleť momentálne....





Okrem tejto výstavy fotografií som v Bratislave ani nič iného nevidela. Škoda, chcela som nafotiť viac fotiek, ale vonku prevládala akási smutná nálada. Fotografie však boli prekrásne!


Maja .)

9 comments:

  1. kedysi som tiez nosila podhol ale uz som z toho vyrastla. Myslim ze dama by uz nemala takto prilis experimentovat ;) kazdopadne je to zaujimave vidiet takto na teba, nepovedala by som to do teba.

    ReplyDelete
  2. ja si presne na to tvoje obdobie pamätám Berry :D ja som tuším vtedy mala zelenú ak si spomenieš XD..

    teraz k fotkám , nebola ti zima? lebo včera keď som vyšla von som mala pocit, že je mínus 5 :D a to som len prešla do auta..inak má tá bundička pekný strih

    ReplyDelete
  3. fotky su super,a kabatik je fajn. vidno ze si taka melancholicka na foto. emocie prejave obliekania?..hej vtedy si dam teplaky a mikinu ked nemam naladu na nic a ked mam naladu to je o inom ::ˇ)

    ReplyDelete
  4. to Kristína: mala som ešte kabát, lebo by som asi bola zmrzla :) ale inak, poobede to už bolo lepšie, zdalo sa mi, že je teplejšie, čiže to bolo ok :)

    ReplyDelete
  5. dneska si mi padla do noty díky za tvoj článek..cítím sa podobno..:)

    ReplyDelete
  6. Tá (či ten??) podhol je naozaj zaujímavý, mám síce k tomu taký neutrálny postoj,ale určite je to iné. A to si bola u kaderníčky alebo si sa doma ostrihala? Ale akože klobúk dole, je to odvaha :)

    ReplyDelete
  7. kludne zrejme si aj ja potom nejake poziciam este :))) ak nebude vadit.

    ReplyDelete
  8. Pekný outfit!!!

    http://styleeeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete