HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Thursday, October 14, 2010

Take me out

Vám už dobre známi.... Avšak! Nový člen rodiny: Princka- historicky prvýkrát na mojom blogu. Som rada, že mám kamarátov (plus pár ďalších, ktorý sa neocitli v tomto poste), ktorí sa nehanbia a radi sa so mnou postavia pred objektív. To, že vám predstavujem i ľudí z môjho okolia nevnímam ako zásah do súkromia a snáď ste aj zvedaví, s kým rada trávim čas. nie je nič lepšie ako spoločnosť. Hlavne taká, v ktorej sa cítite vždy dobre, stále sa smejete a nechce sa vám od nich preč. Za to patrí všetkým veľké ďakujem! .) I keď o mojom blogovom počine asi 93% kamarátov z môjho okolia netuší a nikdy si to neprečítajú, vedia, že to tak je. Už končím. 
Čo vy? Dávate na blogoch priestor i svojim priateľom a ľudom z vášho okolia? Berie to ako zásah do súkromia? Ja osobne preferujem blogy, na ktorých je vidno, že bloger má rád spoločnosť. Všetko má hneď pozitívnejšiu energiu. 

Kráčame si mestom. Kto ešte stále nezachytil, zväčša píšem o Trnave- škola, množstvo známych, "night life", ... Späť. Odetá vo svojom novom eurovom saku/bundičke zladeným so sivou sukňou, živými fialovými, nazvem to "cvičkami ", tielkom, kabelkou, brošňou využitou ako prsteň (skvelo to vyzerá, som hrdá na svoj nápad!:) a.... hrubými zimnými pančuchami. Do nebies vyniesť toho, kto ich vymyslel. 












Princka. :) Vitaj cukrík.







Maja .))

12 comments:

  1. waw pekné fotecky. a to sako je najs!..

    ReplyDelete
  2. jasné to by bolo fajn, vieš čo napiš mi an mail phiphi@centrum.sk, tam sa ked tak dohodneme :) okej.

    ReplyDelete
  3. Najviac sa mi páči tvoj outfit. Kombinácia šedej a čiernej je nadčasová klasika. Spárovanie s tými fialovými akože cvičkami bol fajn nápad.. oživí celkový ensemble a z klasickej klasiky sa stáva fun klasika. Potešilo by kebyže popíšes brands na jednotlivé kúsky.)

    ReplyDelete
  4. aj mne sa páčia fotky, kde je bloger aj s inými ľuďmi. S kamarátmi. Hneď tie fotky inak vyzerajú.
    No ja sa priznám, veľmi som doteraz na blog nedávala ich fotky, lebo mi to prišlo nefér, keďže o mojom blogu nevedeli, tak som to nechcela šíriť poza ich chrbát. A teraz čo som mala článok, som sa ich na to spýtala, či by im vadilo, keby som hodila pár "našich" fotiek-Keďže o mojom blogu už vedia...

    ReplyDelete
  5. no vy ste mi ale banda..:D..super

    ReplyDelete
  6. mas krasnu kabelku, majka

    ReplyDelete
  7. krásna sukňa ,) odkiaľ ak smiem vedieť :)

    ReplyDelete
  8. predvcerom som si kupila tu istu kabelku no v takej straoruzovej..a musim pevdat ze vyzera super!! a ta bundicka?? skvela...vyzeras perfektne..ja som tiez dnes v sekaci skvele nakupiila sacku a kabatik..ks za 50 centov =) a mas sympatickych kamosov =)

    ReplyDelete
  9. skvelé fotky!! všetkci ste veľmi štýloví!! :)

    ReplyDelete
  10. Pretty nice pictures/outfits!!

    Thanks for your comment! You can follow me too ;)

    www.karima-illustration.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. super si to skombinovala :) a ten lak je uplne bohovsky :)


    dolcezuzka.blogspot.com

    ReplyDelete