HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Wednesday, October 20, 2010

When I´m gone

Adam mi povedal niečo v tom zmysle, že som bola za vojačku. .) ALE! Ten nový (nový ako nový... ) ruksak. Milujem ho. Milujem tie farby, materiál, všetko! konečne nosím do školy aj niečo iné ako tašku alebo kabelku. Mama nado mnou stále krúti hlavou. teda ani tak nie nado mnou, ako nad mojim štúdiom a princípom týkajúceho sa školy. Ale to je nadlho. :) Dnes ma však veľmi potešila.... Musím sa s vami podeliť, veľmi ma to potešilo! Moji rodičia o mojom blogu vedia. povedala som im to pri jednej príležitosti, ktorá sa však nakoniec neuskutočnila, ale nevadí.. Taktiež si všímali, že sa častejšie fotím atď. Nabudúce prezradím viac. Dnes však mamina (mimochodom volá sa ako ja, Majka, pardon, ja som len Maja, jej hovoria Majka .) prišla do mojej izby a keď ma videla (znova) za PC, len sucho rodičovsky-matersky-unaveno povedala: "To nemôžeš robiť niečo užitočnejšie?" Ja som len neprítomne a s úsmevom odpovedala: "Mami, ale ja píšem článok." Na moje prekvapenie len dodala, že tak dobre, píš. :) Viem, je to moja osobná vsuvka, moje osobné "kecy", ale v tej chvíli a aj teraz ma to veľmi teší. Neteší ma však to, že sa mi v tomto článku stále opakujú slová veľmi, teší, potešilo. Asi vás to už nudí. :)
Neviem prečo, ale dnes si ma zasa ľudia čudne premeriavali. nepísala by som to normálne, lebo to určite poznáte aj vy, ale nechápem čo bolo na mne dnes také vyzývavé/ odpudzujúce/nezvyčajné.
Na záver len toľko, že si dnes pekne pospím. nepíšem to preto, aby som vás provokovala, ale naša škola slávi 20. výročie od jej znovuzaloženia a zajtra poriada Výročnú akadémiu. priznám sa, ani neviem presne ako sa to volá. Vtip je v tom, že tam máme byť až na tretiu, teda, ako sa poznám na štvrtú. :D 














Maja .)

15 comments:

  1. a cudujes sa? ja by som po tebe tiez pozerala, ale s uplne inym zamerom :-)

    ReplyDelete
  2. Majka keby mamina vedela, aké máš krásne fotky a ako vieš skvele pózovať, nestačila by sa čudovať :))))

    ReplyDelete
  3. Ten šátek ve vlasech ti brutálně sluší! ♥

    ReplyDelete
  4. ďakujem :))

    timea: ona už videla aj fotiek pár, už ani nekrúti hlavou :) poste je to dobré všetko :D

    ReplyDelete
  5. moc se mi libi, jak mas dany satek okolo hlavy - slusi ti to:)

    ReplyDelete
  6. Ten šátek na hlavě vypadá super!!!! :)

    ReplyDelete
  7. jéj vdaka :P
    blog je jediné čo moja mamina tiež neodcudzuje , vraj aspoň nieoč čo je na internete užitočné :D
    inak úžasný ruksak! aj ja som s aminule pozeralo po secondhandoch u nas v metse pretože v obchode som nič také nenašla :-( A tie vlny ( vlasy máš úplne úžasné!)so šatkou vyzerá to úchvatne bol to skvelý nápad!

    ReplyDelete
  8. pekne to ej uplne normalne ze sa pozeraju ekd si pekna, na mna sa pozeraju aj vtedy ked mam dane vyssie cizmy - aj to je absorudne v tomto velikááánskom mestičku :) a je uplne normane nosit mikina, tensiky ryfle - nevarvim je to pohodlne ja to tiez nosim do raz za cas do skoly ked viem ze sa budem ponahlat a nemam cas sa fintiti :) ale to je taka uniforma ktoru musi mat an sebe clovek a je velke haloo ked ma niekto nieco ine...

    ReplyDelete
  9. Skvělé fotky. První dvě se mi moc líbí!

    ReplyDelete
  10. zajímavý outfit... ala 60 a lehce 70 leta.. dobrej vkus.

    ReplyDelete