HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Wednesday, March 2, 2011

House of the rising sun

Prvý pražský deň.

Fakty:
V Prahe som bola naposledy v novembri.
Slnko a teplo! Z toho nepochybne vyplýva skvelá nálada. .)
Celá Praha bola o tomto bielom kabáte. Nuž, som praktický človek.
S Dominikou, mojou spolužiačkou mi bolo skvelo!
Ak napíšem, že sme mali dokonalé ubytovanie, nebudem klamať. Sen zobúdzať sa asi tri minúty chôdze od Karlovho mosta splnený.
Všade sme chodili peši a obdivovali všetko možné od turistov (áno, na fotke je ujo s taškami zo supermarketu a je mi to fuk) po históriu, ktorá na nás dýchala z každej strany.
Cítila som sa skvelo!
Keď pôjdem nabudúce, pred cestou sa poriadne vyspím. Také malé predsavzatie....
+ Zajtra pridám fotografie zo stretnutia s českými blogerkami, i keď si myslím, že mnohí z vás ich už videli, no bola to príjemná náhoda. :)


P.S.: Absenciu slov v tomto článku dobehnem v nasledujúcich. Snáď sa vám potom bude dobre čítať. :)  
Pekný večer!
Maja .)

20 comments:

  1. vyzeras skvelo!! o ooo..a Prahu by som si hned nechala lubit..tesim sa na pokracovanie!! skvele skvele!!

    ReplyDelete
  2. fajné!
    ja sa tam tiez konecne chystam aj ked budem musiet malo minat lebo mam uz v plane iny vyletik!
    ale praha je ou-mnam !

    ReplyDelete
  3. Také Prahu miluju...můžu si jenom sednout někam na kafe a sledovat cizince, jak jsou hezcí a šik...a to můžu dělat třeba 3 hodiny :D

    http://tess-world.blogspot.com/
    giveaway now :)

    ReplyDelete
  4. ma fotkách ti to naozaj veľmi pristane a na pokračovanie sa tešíím :-)

    ReplyDelete
  5. na srazu ti to sluselo, mas nadherne vlasy!!!! ach! proc ja nemuzu mit bud rovne nebo kudrnate? Proc usim mit to divne nepoddajne mezi tim????

    ReplyDelete
  6. ja jednoducho milujem tie tvoje dokonalé vlasy!

    ReplyDelete
  7. Oooh Praha, tak ju postradam!

    Krasny kabat!!

    xx
    M.

    ReplyDelete
  8. teším sa na článok ;)

    krásne fotky!

    ReplyDelete
  9. Si krásna :) Už sa teším na pokračovanie.

    http://postsbybren.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Sluší ti to tam! Můžu se zeptat, kde jste bydleli?:)

    ReplyDelete
  11. pene kaki žltá košela :) a kabát tiež super :))

    ReplyDelete
  12. tak to ti muselo byť fakt super:)Praha je krásne mesto...na jar tam tiež idem:)

    ReplyDelete
  13. Kabat jedna basen aj piesen pekne pospolu...

    ReplyDelete
  14. juu krásna si. Horčicová košeľa najlepšia ! .)

    ReplyDelete
  15. super outfit! na tom blogger meetupu jsi byla fakt nadherna :)

    ReplyDelete