HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Monday, March 31, 2014

back in town

done (1)

done (4)

done (2)

done (3)

done (5)
                                                                                                          heels HM/ dungarees Jennyfer

                         Vyzerá to tak, že som si od nového roku našla novú záľubu- kombinovanie vecí akosi "naopak", prípadne
                 "nezmyselné" kombinovanie. Doposiaľ ste u mňa mohli vidieť sukňu na nohaviciach (tu)  alebo tričko na košeli (tu), 
                             no a do tretice som si vymyslela obliecť koženú bundu pod "lacláče".  A keďže som ju na druhej
                 fotografii nezapla, možno si spomeniete na môj a Samkov výstup na Vítkov (tu), kedy som si povedala, 
                     že využijem tohto úžasného miesta a do tašky som si schovala i lodičky a bundu. Priznávam, je to menšie
                                                                     podvádzanie, ale snáď mi bude odpustené. :) 

20 comments:

  1. Tak to je proste genialni! Tomu rikam inovativni pristup k mode! Konecne nekdo, kdo jen nekopiruje zahranicni blogy, ale ma fakt vlastni styl. Diky! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty si najvacsie zlaticko! Dakujem Ti! ♡ hned sa cloveki lahsie bloguje :)))

      Delete
  2. Tyhle lodičky se mi vždycky líbily jedině na tobě .))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem :)) tusim si mi to uz aj raz pisala ;)

      Delete
  3. nemám moc rada traky, ale na tebe znesiem asi všetko! skvelá si :)

    ReplyDelete
  4. Kucerave vlasy si uz nadobro zavrhla? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trefna otazka :P ked mi kucery drzia len den po umyti s tymto strihom moc s tym nespravim, zmozem sa len na zehlenie :D ale ukazem aj kucery :)

      Delete
  5. Replies
    1. Vdaka! :) a rada som ta videla vtedy a neda mi podotknut, ze si vyzerala skvelo! :)))

      Delete
  6. Cosiii, tak toto je už aký mega nápad! Super to vyzerá :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem, dakujem :) dalo by sa s tym este pohrat, ale chcelo by to viac oversized kusky :D mozno casom

      Delete
  7. Tu vždy nájde človek niečo nové <3 Megasuper nápad a úžasne to na tebe vyzerá!

    ReplyDelete
  8. Tento outfit sa mi na tebe veľmi páči! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    ReplyDelete