HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Sunday, March 23, 2014

insta inspiration vol.2

Ak ste úpenlivo čakali na druhý inšpiratívny blog (prvý tu) s instagramovými fotografiami dočkali ste sa! Ak
 nie, nevadí! Verím, že sa Vám aspoň niečo zapáči. Tentokrát som si pripravila piatich užívateľov, ktorých 
príspevky lahodia mojej duši, cítim z nich pokoj a aj keď sa možno na prvý pohľad zdá, že všetci fotia 
rovnaké objekty (ponožky/ nohy/ posteľné prádlo/ káva/ hrnček tam a hrnček sem/...), prídu mi veľmi 
odlišní. :) Zapozerajte sa teda do snímok "momentov každodenného života".


Angličanka so záľubou v jednoduchosti a hre svetla a farieb. Na jej profile mi okrem hore uvedených 
fotografií imponujú i tie s bielym podkladom. Evokujú vo mne čistotu. Ani neviem prečo. :)



Brunov profil taktiež cením vďaka všetkým tým šálkam a miskám s můsli a ovocím nafotených na bielom 
podklade, ale takisto i momentkám z ciest, prechádzok, práce a vecí, ktoré inšpirujú jeho samého. 



Profil páru so skutočným citom pre detail, ktorý podľa ich popisu naozaj zapadá do dnešného článku. Mňa
 by len zaujímalo, ktorí z nich dvoch toho nafotí viac. :) 



Leila, umelkyňa žijúca v Los Angeles, Vám takisto ponúka svoj vlastný pohľad na maličkosti každodenného
 života. Páčia sa mi najmä zábery mesta a prírody, preto dúfam, že v budúcnosti budú pribúdať hlavne tie. 



No a posledná z kreatívcov, ktorej všetky fotografie sú odfotené  jedine iPhonom. Len pokoj a kľud
 a relax. Nič viac. :)


Zaujali Vás niektoré profily? Máte podobných obľúbencov? Dajte vedieť! :)

2 comments:

  1. všetky superácke!

    ReplyDelete
  2. nemám moc rada ked má niekto založený instagram na fotkách čo nefotil na mobil
    to mi príde také podvádzanie :D
    samé nožky! to si asi naschval vybrala že :)

    ReplyDelete