HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Friday, March 7, 2014

insta inspiration vol.1

Spomínam si, keď som dávnejšie každú nedeľu pre inšpiráciu publikovala pánsky "strítstajl" a Vás to, aspoň 
podľa odozvy, zaujímalo a bavilo. Nedávno (hlavne založením môjho nového a konečne vlastného účtu na 
instagrame tu) ma napadla podobná myšlienka, len akosi nebol čas ju zrealizovať. A prečo práve pri
 instagrame? Pretože už od jeho počiatku na ňom neskutočne ulietavam a časom som našla i zopár "users", 
ktorých profily naozaj stoja zato! Rada ich tu publikujem a snáď prihodím do košika i nejaké fajn typy na 
sledovanie. :) Jasne, filter je filter, no i tak, veľmi sa mi páčia. Určite niektorých, ak nie všetkých, poznáte
 i Vy. Tentokrát to (ne)originálne budú devy až na jednu výnimku s vlastnými blogmi. Zopár fotiek, 
zopár slov. Začíname. Stručne.

Slečna s nickom @paridust, ktorá obdivuhodne prepája umenie s umením. Inak to napísať naozaj neviem. 
Je to moja jasná favoritka, dostane ma každou novou fotografiou! Určite sa potom preklikajte i na jej blog!
Nebudete chcieť odísť....


Ivelina
A.k.a. @frichic, na ktorej profile ma baví farebná jednota, fotografie jej samej a častí jej outfitov, ale
 i produktové a interiérové fotky. No nie je úžasná?  


Jessica Stein
@tuulavintage, ktorá ma, priznám sa, príliš svojim štýlom nezaujíma, no zato mi každý deň fotografiami robí 
neskutočné chúťky na cestovanie a spoznávanie nepoznaného. Krásna príroda, mestá a výhľady sú pre mňa 
spolu s občasnými fotkami jedla naozaj veľkým lákadlom. 


Laura Dittrich
Blogerka s účtom @fashionlandscape, na ktorú som natrafila cez Lookbook ma podobne ako Ivelina baví 
detailnými "šútami" toho čo má na sebe, interiérmi a vlastne samou sebou. 


Tiffany Hsu
Modelka a trendsetterka z @handinfire, ktorá ako sa hovorí to naozaj vie! Na jej profile nájdete hlavne 
street style, fotky z prehliadok, nejaké tie selfies ale aj momentky z jej voľného času. Čo poviete? 

Našli ste sa v niektorej z nich? Prípadne máte i Vy nejaké obľúbené účty, ktorých fotky Vás vždy potešia? 
Podeľte sa v komentári! :) 

10 comments:

  1. super, mňa toto baví, diky za niektoré tipy :)

    ReplyDelete
  2. To je super inspirace! Ja instagram mam, jak ses uz poptavala, ale vubec ho nepouzivam na sledovani jinych, je to pro me pouze prostredek, jak fotky ze smartphonu "vylepsit" a pak je dat na muj insta blog. Ale ty holky nahore vypadaji dost zajimave, tak to asi prehodnotim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aspoň, že ťa môžem sledovať cez blog :)))

      Delete
  3. Ivelina! waw, hned som ju zacala followovat:)
    Inak na mojom blogu práve prebieha giveaway http://2indahouse.blogspot.sk/2014/03/giveaway-gorilla-dress.html

    ReplyDelete
  4. prve dve som vobec nepoznala, takze dakujem za tip, urcite ich stranky preluskam, a snad ma zaujmu :) pretoze inspiracie nikdy nie je dost :) a co sa taky dievcata Tuulavintage, tak s tebou uplne suhlasim, mne je zaroven este aj nesympaticka, mozno je super a vtipna a mila, ale proste si nemozem pomoct :)

    na krasne foto i fashion by som ti poradila blogy http://garypeppergirl.com/ a este http://www.portablepackage.com/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. som rada! :)) hej hej, chápem ťa :D a ďakujem Ti za typy! oba sú najviac inšpiratívne :)

      Delete
  5. oooooh ta Ivelina pouziva moje farby !! :D super post

    ReplyDelete
  6. vĎaka za komenáre všetkým! :)

    ReplyDelete