HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Monday, March 17, 2014

lovely coat no.2

Skoro som zabudla, že som Vám ešte raz chcela ukázať i tento kabát z minuloročnej kolekcie HM, ktorý
 bol mojim verným spoločníkom už druhú zimu. Milujem na ňom všetko: dĺžku,strih, možnosť zvýrazniť si
 pás (čo sa hodí hlavne pri príležitostiach kedy musím byť elegantná) a samozrejme i farbu spolu s materiálom.
Som si istá, že si ho rada oblečiem i o 30 rokov. Ale počkať. Jednu chybu má- nemá vrecká! ;)
Čo Vy a kabáty? Máte sa radi/y alebo skôr nie? 

8 comments:

  1. vrecká na kabáte sú nutnosť, keď ich nemám som nesvoja :D tento ti veľmi sluší, aj strihovo aj farebne je pekný, len kvalitou si nemyslím, že háemko vydrží tak veľa, ( už aj dva roky sú zázrak ) aj keď viem, že to bolo skôr v tom nadnesenom význame :)

    ReplyDelete
  2. Milujem ich a tuto sezonu sa mi osvedcil moj mango oversized coat aj tvoj je velmi dobry :)

    ReplyDelete
  3. Milujem ich a tuto sezonu sa mi osvedcil moj mango oversized coat aj tvoj je velmi dobry :)

    ReplyDelete
  4. Parada! s tou kozenou budnou pod nim, to vzyera bozsky :) skoda tych vreciek, ale mas tasku, kaslat na vrecka, ked ma takyto kabat! :)

    ReplyDelete
  5. Krásný. Elegantní a hezky střižený.

    ReplyDelete
  6. Ako super ti sviti ten rúž, veľmi dobrá foto :). No ja a kabáty...ehm :D tento rok mi ich pribudlo niekoľko a do toho rátam aj dva kožuchy :D.

    ReplyDelete