HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Wednesday, September 15, 2010

Military style

Opäť sa prihováram len krátkym článkom. Tak teda v skratke: 
Včera som bola na jednom úžasnom fotení, veľmi sa mi to páčilo. Fotila Nataly a som rada, že ma vzala so sebou. Modelka mala skvelé modré vintage šaty, ktoré by som si pre seba okamžite uchmatla. :)
Včerajší deň však priniesol i niečo nové. Niečo, čo ma veľmi potešilo. Dozviete sa neskôr. Za fotografie ďakujem Tomimu, s ktorým niečo pripravujeme. Znova sa len a len teším. :)
Takisto sa teším na zajtrajšok. Moja prvá prehliadka, waw! Nemysliac na to, že budeme mať v škole tri písomky ( tuším tri, ani neviem:D) si to už celé predstavujem. Pravdupovediac, stále si mením outfit. Som zvedavá, čo nakoniec vykúzlim. .))
+ ma veľmi potešil Lukáš Čunderlík (tu), ktorý použil moju foto ako inšpiráciu z ulice. Ďakujem! :)

Pekný deň Prajem! :)



Maja .)

15 comments:

  1. ty mas tak krasne vlasy! skoro ti je az zavidim :) a jsem moc zvedava na dalsi posty!

    http://saladofmylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ta kabelka je stejně skvělá :)

    ReplyDelete
  3. každým príspevkom sa mi tvoje outifty páčia viac a viac ... no a som veľmi zvedavá čo to pripravujete :)

    ReplyDelete
  4. Mě se moc líbí ta první fotka ! Sluší ti to ! Těším se, co vymyslíš na tu přehlídku.. A vůbec, na všechno co chystáš :)

    http://lifeandstyleofscarlett.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Na tých prvých dvoch fotkách som ťa vôbec nespoznala!
    Krásna....*-*

    ReplyDelete
  6. nie som fanda takéhoto "military" štýlu ako si to ty nazvala, ale prvá fotka je krásna

    ty si fakt riadne zaneprázdnená fotením, prehliadkami...a tak. ale aspoň sa nenudíš doma:)

    ReplyDelete
  7. to ivanka: tá prvá foto je upravná, americký štýl, povedal tomi:) ostatné sú prirodzené.ale na prvej som sa ani ja nespoznala :D ja som vlastne každý deň iná, podľa toho ako sa vyspím :)

    to foly: ono to len tak znie :D

    ReplyDelete
  8. no i my sa tešíme spolu s tebou:) a dúúúfam, že všetko klapne tak ako má a budú z toho všetkého i nejaké články! :) inak tie foto sú moc pekné, svedčí ti to tam:)... a ďakujééém! ;)

    ReplyDelete
  9. ty fotky jsou úžasné a ta první, to je něco!))

    ReplyDelete
  10. Zbožňujem military štýl! Preto medzi moje obľúbené značky pátrí bez pochyby Balmain.
    Pristane Ti to:)

    ReplyDelete
  11. prvá foto je úžasná!! :))

    ReplyDelete
  12. hmm, kvalitne fotky. hlavne ta prva! najlepsie zatial z tych co si tu mala

    ReplyDelete
  13. tak vieš... ono, ak sa tým niekto živí, hneď to vyzerá inak :) fotograf je jednička.

    ReplyDelete
  14. majka je jednička :) chip

    ReplyDelete
  15. na těhlech fotkách vypadáš nějak.. jinak :) líbí se mi to :)

    ReplyDelete