HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Friday, September 17, 2010

It´s Friday. Finally!

Zajtra článok z prehliadky!

Rada sa preklikávam cez HM online shop. Spomínala som, že nákupy príliš nemusím, tak si najprv všetko popredu vyhliadnem a potom idem kúpiť. Častokrát som síce sklamaná (tovar v Bratislave niet), ale pohodlnosť nadovšetko! Preto mi dnes všetko popozerá kamoška.  :)

Reálne sny: 

1. Trenčkot ( písala som, že veľmi chcem)
2.Legíny. Ak budú, okamžite beriem. 

                                                              3. Bez komentára.



4. Toto!


5. Musím, konečne! :D (foto pre inšpiráciu, mám inú vyhliadnutú)



Toto nebude, ale páči sa:








Musela som sa s vami podeliť. :)

Maja .)))

14 comments:

  1. leginy a trenškot jednoznacne, do toho tricka som sa uz aj ja zapozerala ;)

    http://fashionsmajlik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. najviac ten pasikavy top ! ten je fantasticky. uz sa tesim na fotky, az si to kupis ;)

    ReplyDelete
  3. Mě se moc líbí ten trenčkot. TAk přeji ať pořídíš, co sis vysnila :)

    ReplyDelete
  4. ja chci tu predposledni bundicku! ale ani tim ostatnim bych nepohrdla :D

    http://saladofmylife.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. tá predposledná s kožušinkou ! miau!

    ReplyDelete
  6. Majka, odpisala som ti u mna k tym satom a topankam ;)

    ReplyDelete
  7. skvostíky a podľa mňa je jedno z naj HM v Londone:)
    http://lotteparadiso.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Legíny se mi také moc líbí...ale co se týče bundiček, přesně jak zmiňovali v Elle, kraťoučkým koženým bundičkám už odzvonilo, nebo ne? :-O

    ReplyDelete
  9. to tess: odzvonilo, neodzvonilo, keď sa mi niečo páči, kúpim si to. :) prepáč, ale príde mi smiešne obliekať sa len podľa toho, čo je práve in. treba si ísť po svojom :)

    ReplyDelete
  10. Některé věci jsou suoerúžasné , ale jedna se mi nelíbí, nebo nedá se říct nelíbí ale prostě mi nesedí a to je ta kožená vesta, vadí mi na ni že je tam ten pásek uprostřed, jako by to celé ničil.
    Ale to je pouze můj pohled. :)

    ReplyDelete
  11. trenckot uzasny.. milujem ich.. a milujem aj tu kozenu bundu s kozusinou..

    ReplyDelete