HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Wednesday, September 22, 2010

Naposledy

Dnešný deň je výnimočný...
Poslednýkrát si skutočne môžem povedať to, že som dieťa. Zajtra sa totižto začína moja dospelosť. 
"Oficiálna" dospeláčka. :)
Všetko patrične oslávim, no až na budúci týždeň, keďže od minulého týždňa znova ležím v posteli. Angína. Čo už...
Teším sa! .)))


Nové "plátenky". Páči sa mi detail, inak by som si ich nevšimla, majú ich predsa všetci. ;)


Keď športovo, tak Adidas. Kamoška si dnes kúpila, musela som odfotiť. Sú dokonalé.


Ak by ste boli takí zlatí a chceli ma imaginárne potešiť k mojim zajtrajším narodeninám, ak fajn darček by som brala váš hlas za môj blog. Ďakujem. :)

H&M Vote for my blog

19 comments:

  1. tak vopred všetko len to najlepšie a teda poriadne oslav, mna tiez zmohla choroba takze postel je moja naj kamoska teraz.....a tie boticky su uuplne uzasne ;)

    http://fashionsmajlik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. vsetko najlepsie ti zelam :))
    na tvoj blog chodim uz pomerne dlho a velmi sa mi paci..ale komentujem prvy krat :)) a mas odomna hlasnute :)

    ReplyDelete
  3. botky jsou perfektní!
    a všechno nejlepší! ))))

    ReplyDelete
  4. vopred všetko všetko najlepšie prajem, a veľa úspechov s blogom! :)
    a tie plátenky sú skvelé :)

    ReplyDelete
  5. číííhaaaa Majka nám je už taká stará??? (len závidím, ja mám 18násť až o rok:P)

    ReplyDelete
  6. juuu tak predcasne vsetko najlepsie!! ty (skoro) dospelacka!! no a tie prve boticky su zaujimave..ale paci sa mi..prezradis kde si na ne narazila?? ...ja som si tiez dneska kupila toanocky..no na opatku a cierne...uz sa tesim ked sa pochvalim..no a tie adidasy?? tiez krasne..tancujem street takze to viem ocenit..zisli by sa mi =)

    ReplyDelete
  7. Užij si poslední den dětství !! :)

    ReplyDelete
  8. ty adidasy jsou the best of! řekla bych;)

    laurelmalinic.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Moment ty máš zítra 18? Já taky:) Ty už si 4. člověk kterého znám, který se narodil ve stejný den;)

    ReplyDelete
  10. Nice shoes:)

    http://styleeeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. všetko najlepšie prajem :)))

    ReplyDelete
  12. Majkááá tek najskôr všeeeetko naj naj naj ti želám! Hlavne veľa zdravíííčka(keď si tak choručká),pak plno splnených sníkov a veľké množstvo módnych úspechov!!! Posielam veľké internetové CMUKY!!!a pak ešte tie biele botky sú fajné! :)

    ReplyDelete
  13. to Dariana: leplee.blog@gmail. com :)

    Ďakujem všetkým! :))

    ReplyDelete
  14. Všetko najsamlepšie k zajtrajším narodeninkám ;-)
    tenisky súú krásne zamilovala som sa a plátenky taktiež :-)

    ReplyDelete
  15. tak vsetko najlepsie, aj ked ja ked som dovrsila ten vek som sa tak vobec necitila, ze som dospela a urcite sa nic vo mne nezmenilo...aj ked pred tym som uz chcela ze hmmm osemnast, ale chcela by som sa zastavit v tom veku a byt na strednej...
    Takze nech sa ti v zivote dari...



    www.juliettefashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. to doriana: bloger, gmail, kalendár, fotky..to všetko je google účet, čiže mail patrí k blogeru :) asi tak

    ReplyDelete
  17. widis a to ma nenapadlo :))) okay

    ReplyDelete