HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Sunday, September 5, 2010

Rada snívam. A ty?


Alexander McQueen






Jeffrey Campbell



Kto hľadá ten nájde. Vy ich nájdete TU.


Acne Admire

Môžte ich nájsť napríklad TU a nosia sa TAKTO.

Burberry



Jeffrey Campbell


"Staršia" vec, ale potešia stále. .)))

Alaia Pumps



YSL



Miu Miu

..a inšpirácia. :)


Peknú nedeľu prajem!

P.S. : Stále nie som zdravotne na tom najlepšie, preto ma mrzí, ako to momentálne s blogom vyzerá, snáď sa mi už v týchto dňoch podarí niečo nafotiť. :)

Maja

11 comments:

  1. všechny jsou úžasné snad se sny stanou někdy skutečností..:D

    ReplyDelete
  2. krása.krása.krása.krása. skvelý výber :)

    ReplyDelete
  3. Dokonalé všetky! Tie od Jeffrey Campbell nikdy neomrzia:)

    ReplyDelete
  4. jój...nepáčia sa mi všetky, ale pár kúskov je nádherných!

    ReplyDelete
  5. jój...nepáčia sa mi všetky, ale pár kúskov je nádherných!

    ReplyDelete
  6. Úžasne úžasné... čiže, ako si vravela, prídem si po tie 36-37 čky... ;) skoré uzdravenie Majtion :))

    ReplyDelete
  7. Jasne, Hani. Čakajú na teba :)

    ReplyDelete
  8. Inak nad tymi hnedymi od JC vaham.. su dokonale a nie su az take grahe.. :) boze zasa si mi nasadila chrobaka do hlavy.. uz som ho mala vonku ;) ale musim uznat.. pekna inspiracia.. ;)

    ReplyDelete
  9. Nuuu, nějaký bych si tu možná i vybrala :) Přeju brzké uzdravení "!

    ReplyDelete
  10. jujujúúúúj!!! toľko krásnych botičiek! :) skoré uzdravenie prejem! ;)

    ReplyDelete