HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Friday, May 13, 2011

The mess i made


Keď mi v piatok trinásteho len blogspot vymazal článok, je to oproti minulým rokom bezbolestné. Takmer. Fotky nahadzujem znova, nechce sa mi to celé znova ešte raz písať, možno ste si niektorí stihli prečítať. A aby som nezabudla... Ďakujem Vám za všetky tie komentáre, ktoré ste mi predtým k týmto fotkám dali, veľmi ma potešili! 
Idem ja "žiť", pekný večer prajem! .) 


EDIT: príspevok sa objavil, takže... 



Musím ich nosiť, a to stále! 
Ľuďom buď vadia alebo ich milujú. Buď ma chvália alebo sa ma pýtajú hlúpe otázky (úsmev). Na tie "pravé" som si počkala pekne dlhú dobu. Paradoxom je, že som si ich ani nenašla ja sama...
"Maja, vyskúšaj si tieto!", zavelila Iw pokým som čakala len na to, aby sa mi uvoľnila skúšacia kabínka a ja by som si tak konečne skúsila moje úlovky. Ak napíšem, že som sa sebecky potešila, nezaklamem. Bolo to také materialistické potešenie, ktoré zažijem málokedy (predsa len, každý máme iné hodnoty...). Za to ti, milá Iw ďakujem! 
A čo mi zostáva? Len dúfať, že ich ešte roky na seba oblečiem. ;)







Niečo predsa len dopíšem... Pýtala som sa Vás, či by ste chceli, aby som písala značky/obchody, z ktorých je oblečenie, ktoré nosím. Vyčerpávajúce to súvetie. Viacerí sa ma na to totiž pýtate v komentároch. :)
Takže pre dnešok:
Blouse: Vintage
Blazer: Claude René NY
Shorts: Second Hand
Pantyhouse: Peacocks London
Boots: bohoo.com

Foto: Natália Jakubcová
Maja .)

25 comments:

  1. su moc krasne, cele to vzyera super!!..to sako je ale moc dokonale , kludne by som ta vyzleikla kvoli nemu :), ale to nie, moc ti to pristane!

    ReplyDelete
  2. Natália ti robí dobré fotky (:!
    To sako je brutál, to si si kupila vtedy čo sme boli nakupovať alebo inokedy :D?
    Neviem prečo, ale vyzeráš na tých fotkách o dooosť staršie.

    ReplyDelete
  3. som z tých, ktorí ich milujú!! :-))

    ReplyDelete
  4. jasne, ze chceme obchody! :)

    ReplyDelete
  5. super foto! a Tobě to náramně sluší!:) ty boty jsou pecka!!:)

    ReplyDelete
  6. Opäť skvelé! :-)
    Sako má úžasnú neopozeranú farbu a tie gombíčky!!...keby som ho niekde zbadala.. na vešiaku by teda nezostalo!

    ReplyDelete
  7. wow, naprosto úchvatné fotky a ještě více uchvatná modelka :)... Moc Ti to sluší

    ReplyDelete
  8. Kočka sii! :)

    To sako je skvelé <3

    ReplyDelete
  9. Ďakujem moc! .)

    Alex: Nataly je najsilnejší fotograf v hre, to si pamätaj! .) a hej hej, vtedy s vami som ho kupovala.

    ReplyDelete
  10. šit!! ja som enstihla prečítať minulý článok...niečo mi ušlo?

    ReplyDelete
  11. v podstate nič :D písala som len o kraťasoch, kecy :) :D

    ReplyDelete
  12. Bude to skvelé ked budeš dávať obchody z akých si si to kúpila :) moc pekne oblečenie :-) šak jak vždy ;)

    ReplyDelete
  13. Články by sa obnoviť..ale po tom výpadku im už neverím ani slovo :P
    ..tak ešte raz.. Božské šortky a sako! :-)

    ReplyDelete
  14. šla by so si s tebou zažúrovať :)
    vyzeráš jujky dobre :)

    ReplyDelete
  15. krásné sako a nádherné boty ;-)

    ReplyDelete
  16. Milujem tvoje modré sako!! ♥

    ReplyDelete
  17. Tak dneska je to d-o-k-o-n-a-l-ý! Takhle dobře oblečené lidí v Praze fakt nepotkávám a myslím, že i na Slovensku jsi zářivý výjmka :)

    ReplyDelete
  18. super duper! to sako! ja som tu nebola, takze clanok som neprecitala ani neokomentovala, preto to robim teraz :). Vidim, ze topanky boli dobra kupa a ja po nich tuzim stale viac :D

    ReplyDelete
  19. to sako je...aaach :) krásnafarba, mierne vintage look..krásne :)

    ReplyDelete
  20. krasne sako! :) a outfitové detaily by mňa osobne tešili :)

    ReplyDelete