HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Tuesday, May 17, 2011

The new one


A už si môj... Dokonca v čiernej, nie v bielej. Ten mesiac a pol čakania stál naozaj zato!, pomyslela som si v duchu pri platení. 
Nový klobúk. Presnejšie? Klobúčisko! Môj prvý a ak sa nič nezmení, pravdepodobne na dlhú dobu aj jediný (pod slovom nezmení si predstavujte iné vlasy, rovnejšie...). Som zvedavá, ako ťa využijem! .)
Momentálne to tipujem na klobúkovú mániu. Ak ešte nie sú, budú všade. Či už slamené, látkové, pletené, na pláž, veľké, malé alebo hociaké iné možné predstavy. 
Zatiaľ sa mi môj predpoklad napĺňa, ale chcem sa spýtať čo vy? Máte rady klobúky? 


Autorkou fotografií je moja kamarátka Natália Jakubcová (tu).
P.S.: Ak sa vám jej práca páči a chceli by ste sa nechať nafotiť, píšte jej, poteší sa :) 


A aby som nezabudla, máte overené eshopy s oblečením? Ak áno, aké? Hoďte link, spravíte radosť mojej kamoške. :) Ďakujem!
EDIT: Aj pre Alexa Lindova. :)))
Hat: FF, blouse: second hand
Maja

23 comments:

  1. Tak si sa konecne dockala :D!
    Dobry je (:!
    Ja chcem fotky, ja :D ked uz mam tie vlasy vyholene :D!
    a dobre ta odfotila a bez si ten koniec zmenit ze aj pre mna :D (:!

    ReplyDelete
  2. Konečne, veru! :) ďakujem, len nedrží tvar tak ako by som chcela, ale aspoň budem iná :D
    máš to tam .)

    ReplyDelete
  3. ten tvoj je krásny! a ja mám teraz taký malý a je ľúbezný!

    ReplyDelete
  4. Ja chcem fotky !!!! Super je ! Ja hladam tiez alemensi.Vo velkych vyzeram jak blb :D

    ReplyDelete
  5. skvely je:)))
    ale s mojou velkou hlavou..:D

    ReplyDelete
  6. super fotky, ja mam tiez zalusk tento rok an klobuky!!..par ich vlastnim no nenosim, prisiel cas to zmenit :)

    ReplyDelete
  7. ua na taky velky by som sa asi neodvážila :D

    ReplyDelete
  8. Takyto som si skusala v f&f ale v kuse mi to padalo do oci,tak som sa s nim musela rozlucit.ale chutny je!

    ReplyDelete
  9. Superný je! Ja som si tiež minulý týždeň kúpila, ale menší..veru, vyzerá to na megamániu:)

    ReplyDelete
  10. super klobúk, páčia sa mi takéto rozmerné, žiaľ žiadny nemám...

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  11. ďakujem! :)

    foly: on je z FF a aj nie je pevný ako píšem, ale nevadí mi to :) v zare majú ale taký, aký by som chcela, kašlem na to už :D

    ReplyDelete
  12. Ja mám zatiaľ len jeden taký malý, ale chystám sa na obrovský slamák! : )

    ReplyDelete
  13. krásná fotka..:)..klobouk je boží..:)

    ReplyDelete
  14. ten je paradny!!musim ho mat :)

    ReplyDelete
  15. no maja! krasa, krasne fotky, fakt, tvoja fotografka ma strasny talent, super :) aj ja chcem taky klobuk, akurat mne ziadny nedrzi, ty mas aspon vlasy na to! :D

    ReplyDelete
  16. krásny je, tiež chcem takýto velký, podobnéhu typu ale biely..alebo ešte lepšie taká tá klasická slamená farba :D

    ReplyDelete
  17. Moc krásna fotka, a ten klobúk!!

    Zbožňujem ich..najmä takéto veľké, takže toto mi padlo ;-) voľakedy som bez neho nevyšla von..teraz mám asi pauzu? hmm ..ale po takýchto fotkách na ne zase myslím... a asi sa aj pod ne zase schovám ;D

    ReplyDelete
  18. krásna fotka :) inak aj ja si myslím, že klobúky tomu budú tento rok vládnuť!

    ReplyDelete
  19. kolbuky podla mna uz vladnu , ale uz minuly rok sa tak zacali viac nosit a v obchodch castejsie vidat ... ja som si kupila minuly rok slameny, ale tento je krasny co mas ty :) ! kto vie ci by mi taky velky pristal :)

    ReplyDelete
  20. Mne sa velmi nehodia veci na hlavu, aspon z nich nemam dobry pocit

    ReplyDelete
  21. nádhernej klobouk, taky shánim a pořád se mi žádnej dost nelíbí :(

    ReplyDelete