HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Sunday, May 15, 2011

Detail on my necklace




Nahrávam pár fotografií, ktoré ste ešte určite nevideli. Sú fotené dávnejšie, ale aj archív môže mať svoje čaro (úsmev). Zachytený je hlavne môj nový náhrdelník, zatiaľ len detaily, ale čoskoro ho uvidíte v "plnej" kráse. Vy si ešte užite nedeľu, oddychijte a maturanti držte sa od zajtra! .)


body: second hand, necklase: Petra Toth Jewellery
Foto: Nataly Jakubcová
Maja 

13 comments:

  1. necklaCe ...ale je krasny!

    ReplyDelete
  2. ou, ďakujem! skočilo mi to :)

    ReplyDelete
  3. waaau..PREKRÁSNY!!! nádhernýýý
    Z Veselice sa mi páčila táto farebná kombinácia najviac.

    ..no na mňa bohužiaľ náušničky v tejto farbe nepočkali ;(

    ReplyDelete
  4. jéjda, skvelý je! presne môj cup of tea!

    ReplyDelete
  5. Veselica,veselica,naša Majka to je cica!

    ReplyDelete
  6. zaujímavý.. :) teším na dalšie foto ;)

    ReplyDelete
  7. Zajímavé a nápadité, budeš mou inspirací ;)

    ReplyDelete
  8. ty si aka krasna ,nadherne modre oci ... take som vzdy chcela :( a nahrdelnik velmi pekyny :)

    ReplyDelete
  9. nádherný..jde ti k očím..:)

    ReplyDelete