HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Monday, May 2, 2011

Rocks


Ako som už dávnejšie spomínala, spolu so šatami z tohto článku mi zo stránky ClubCouture (tu) prišli i kontrastné sivo- čierne legíny, ktoré sú momentálne "out of stock". Je mi len ľúto, že sú mi kratšie, no poučila som sa a  nabudúce už budem vedieť čo objednať. Dnes mi však poslúžili dokonale na uvoľnenejší prechádzkový outfit. Zrejme si ich budem požičiavať s mladšou sestrou. .)
P.S.: Ak by sa vám zapáčilo niečo z ponuky tejto stránky a rozhodli by ste sa pre kúpu, máte ako moji čitatelia nárok na 15% zľavu. Stačí zadať tento kód: CCBLOG15.
+ FB Fanpage ClubCouture (tu)
Do nakupovania! .)









Maja .)

15 comments:

  1. fakt skoda, ze su kratsie! ty zirafa..ale na takto upravenych fotkach to ani nevidno (ze aky grif!) ale sekne ti to, Maji!

    ReplyDelete
  2. Celé - Skvelé..nečudujem sa, že sú vypredané!
    ..a čo je to v ľavo dolu? eej nejaký krásny batôžtek! :-)

    ReplyDelete
  3. Já zase potřebuju nějaké v téhle délce! :) Ale je fakt, že tyhle by byly lepší až ke kotníkům. Ale líbí i tak :)

    ReplyDelete
  4. moc ti to pristane!!!aj ked sú kratšie:)

    ReplyDelete
  5. WOOOOOW :) skvelééééééééé

    ReplyDelete
  6. Ďakujem baby! .)

    reb: ja som, najvyššia v hre :D ďakujem!
    pauline: pri týchto skalách sme fotili len čiernobiele... ale farebné mám nejaké s kamoškou :D
    čajová: ďakujem! .)) áno áno, old school od uja .)

    ReplyDelete
  7. black and white je najviááác super :) skvelé ....

    ReplyDelete
  8. je skvele ako miestam i vynikas, zanikas pri kameni.Je to dobre :D
    ten vzor, strih, alebo ako to nazvat je moc dobry, paci sa mi taka kombinacia.

    ReplyDelete
  9. legíny super, aj džínsová bundička skvelá :)

    ReplyDelete
  10. škoda, krásne sú, asi by som ich inak objednala :) super máš v nich nohy :)

    ReplyDelete
  11. úžasné fotky!! tie legíny sú skvelá. a ja som strašne zalúbená do tvojich vlasov. ale to tak býva... tí čo majú ako tak rovné chcú mať kučery a naopak. ach jaj... :-)) ale ti to pristane :-)

    ReplyDelete
  12. nadherny outfit a super fotky
    http://chillychickblog.blogspot.com/

    ReplyDelete