HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Wednesday, May 18, 2011

Civilization





Včera som bola čierna. Takmer celá!
Maturity na našej škole už končia a tým aj voľnejšie dni v podobe branných cvičení (mimochodom, radšej by som sa učila). Ale keďže ja si ešte veľmi rada odpočinok doprajem, spravím si zajtra jednodňový výlet do Prahy. Škoda len, že sa zajtra koná v Bratislave jedna prehliadka, na ktorú nestíham prísť. Ďakujem však za pozvanie a na stovežatú Prahu sa nesmierne teším! Doplním, že nielen na ňu. .)))
Foto: Natália Jakubcová
Maja

Okuliare, bunda, sukňa a taška- HM, topánky- Deichman, blúzka- Second hand, pančušky Peacocks London

20 comments:

  1. ako vždy si očarujúca. ti závidím tú Prahu(ale v dobrom) :)

    ReplyDelete
  2. Podľa mňa je čierna skvelá : ). Veľmi ti to pristane a tiež namám v láske branné : /. Inak uži si Prahu : )))

    ReplyDelete
  3. Pristane ti, uži si to v Prahe.

    ReplyDelete
  4. krásna ako vždy!!

    ReplyDelete
  5. Sexyy :D Krasna taska.

    Uzi si Prahu!

    xx
    M.

    ReplyDelete
  6. Tak tá prvá fotka je geniálna!

    ReplyDelete
  7. uuu, uvidíme se!!

    děsně moc ti to v tý černý sluší!!

    ReplyDelete
  8. krásna :) možem sa spýtať od kial je kabelka?

    ReplyDelete
  9. Ďakujem krásne! .)
    Btw, čierna je moja naj farba :) Krásny večer!

    ReplyDelete
  10. krásná taška (i ty)! :)

    ReplyDelete
  11. úžasné fotky. si jednoducho krásna :)

    ReplyDelete
  12. Uži Prahu! A tá kabela je skvelá:)

    ReplyDelete
  13. Bunda a boty ..tým to teda ladí! skvelé :-)

    (prebieha giveaway)

    ReplyDelete
  14. hot hot hot maji! Bunda je dokonala, vlastne, cely outfit by som si aj ja obliekla :)

    ReplyDelete
  15. botky! ty jsou úplně super :)

    ReplyDelete