HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Tuesday, February 25, 2014

Black black sea






top Tezenis/ sukňa Jennyfer/ topánky Parfois

Dnes trochu na inú nôtu.
Mala som chuť na čiernobielu. Dnešný deň znova vidím všetko len v týchto dvoch farbách. Nehľadám ale za
 tým nič pochmúrne, práve naopak, upokojuje ma to. Dnes sa mi veci v týchto dvoch farbách zdajú byť
krajšie. Pokojnejšie. Akoby všetko oddychovalo. Dúfam, že aj Vy budete. :) 
A keďže v uplynulých dňoch bolo na blogu o niečo viac farieb (z čoho sa teším!), rozhodla som sa do týchto
 dvoch farbieb (naj naj naj farieb) štylizovať i dnešný príspevok. Nič zvláštne. Len zopár fotiek mora
stiahnutých z tumblr-u ( naozaj som sa snažila nájsť pôvodný zdroj, ale zlyhala som, heh), ktoré som 
zrkadlovo spojila, s mojimi amatérskych narcistických. Tak snáď sa Vám to bude aspoň sčasti páčiť. :)
P.S.: Mrknite sem, založila som si instagramový účet a pridala aj "zopár" fotografií z 
posledných mesiacov, na ktoré rada spomínam. :)

8 comments:

  1. To vypadá dobře! Mám ráda černobílé fotky. :-)

    ReplyDelete
  2. nazov Black, black sea vo mne evokuje nejaku pesnicku, ale ani za svet neviem prist na to, ze ktoru...a vitaj na instagrame, uz som sledovala i predtym :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujeeem! :))) a asi budem blbá, ale aký máš prosím ťa nick? :D som z toho všetkému dopletená :D a ten názov presne ako píšeš evokuje nejakú pesničku aj vo mne a rovnako neviem akú :D

      Delete
  3. Pekný blog, konrétne tieto fotky sa mi veľmi ľúbia :)

    Na mojom blogu práve prebieha GIVEAWAY, pozývam ! http://www.michaelakovalcikova.blogspot.sk/2014/02/giveaway.html

    ReplyDelete
  4. neviem to inak napisat- si inspirativna :)

    ReplyDelete