HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Friday, February 28, 2014

Denim rules







shirt M&S/ jacket + ripped boyfriend dungarees Jennyfer/ bag Kappahl/ shoes New Yorker

Dnešok bol naozaj zvláštny a hoci sú už tri ráno, nedokážem zaspať. Zažívam búrku. Emočnú. Ešteže zajtra
 je nový deň! A Vám prajem, aby bol jedným z najkrajších vo Vašom živote! :) 
K "fitu". Podobné monterky (ako ich prezývam ja) alebo tehotenské nohavice (prezývka od Samka), som 
v obchode hľadala dlhšie, respektíve od leta. Vedela som o jedných v Zare, no ako naschvál neboli 
k dostatiu, keď mi napadlo, že som veľmi, ale veľmi dávno (znova) veľmi podobné videla v maminej skrini. 
Samozrejme, že ich medzičasom vyhodila. Vďaka mami! :) Avšak ako vidíte, teraz už podobný "problém" 
neriešim. Prvýkrát ich na blogu vidíte v kombinácii s denimovou košeľou a topánkami v takmer identickom 
odtieni. V podstate som nenechala vyniknúť nič, ale pritom vyniklo všetko. Teda snáď to tak vnímate aj Vy. :) 
Keď som ich však prvýkrát zbadala, ihneď ma napadla klasickejšia kombinácia bielej košele/blúzky a dlhého 
červeného kabátu jednoduchého strihu. To by som však spomínaný kabát musela vlastniť- sekáče, sklamali ste! 
No aby som sa príliš nerozpisovala, na záver pridávam štýlový tip od Beky- nezapínajte oba(e?) traky. 
V každej z nás drieme Mira Duma. :) 
Za fotky z celého srdca ďakujem Foly!

6 comments:

  1. po trakoch sa od leta obzerám aj ja :) je to super, len by mi asi v tomto prípade k tomu sedeli viac klasické rifle :)

    ReplyDelete
  2. ty laclace jsou super, ale na mne je to uz moc dzinoviny s tou kosili, tobe to ale slusi.

    ReplyDelete
  3. Dakujem vsetkym za komentare! :)))

    ReplyDelete
  4. love this! <3

    http://anjcatan.blogspot.com/

    ReplyDelete