HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Saturday, February 1, 2014

Call To Reason





blazer Jennyfer / šaty Asos / pančuchy New Yorker /   čižmy sekáč / kabelka od Foly / náušnice Anna Dello Russo pre HM

Zamilovala som si. Čítate správne- si, konkrétne tento nový blazer. Čiernočierny, s prvkami umelej
 kože a čo je najhlavnejšie, hodí sa naozaj ku všetkému! Tentokrát som ho nakombinovala do čierneho fitu,
dlhšie som tu celá v čiernom nebola. :) Momentálne ma na tejto farbe baví najviac to, že pri nej
vyniknú farebné akcenty. Či už je to výrazný rúž alebo doplnok, vždy to vyzerá skvelo. Súhlasíte? :)
P.S.: Zapojte sa do giveaway o Swarovski náramok (tu)!

9 comments:

  1. Líbí se mi sukně, moc. Dlouho hledám takovou pouzdrovou, ale většinou jsuo mi všechny velké v pase.

    ReplyDelete
  2. Super! Líbí se mi, jak si celá v černém a máš tu rtěnku.. :-)

    ReplyDelete
  3. Fotka c.2 je uplne mega. A farebne akcenty modra s ruzovou tomu neskutocne prispeli :)

    ReplyDelete
  4. Great outfit!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  5. tento rúž si musím požičať od teba:)

    ReplyDelete