HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Tuesday, February 18, 2014

Shirt or (t)shirt?





košeľa M&S/ tričko Jennyfer/ jeans HM/ čižmy sekáč/ kabelka Kappahl/ kabát Tally Weijl

Tentokrát som miesto "skirt on pants" (tu) skúsila T-shirt on shirt. Som si vedomá toho, že ak by bol zvršok 
z iného materiálu a bez nápisu, mohlo by to vyzerať lepšie, ale povedala som si, čert to vezmi, skúsim to 
takto. Tak som skúsila. Na lookbooku sa to celkom páčilo. Mňa ale zaujíma, čo si myslíte Vy. Hm?
No a nebolo by to inak, keby som znova nespomínala... Fotky sú asi spred dvoch týždňov, keď sa ešte topil 
sneh, moje vlasy veľmi ťažko znášali vlhosť a Foly sa trápila s nafotením tohto môjho "fitu", pretože
sneh mi "ťahal oči" a najviac na svete som žmúrila. Nevadí, aspoň som sa pri edite zasmiala na všetkých tých
 kyslých výrazoch. Májte krásny deň! :) 

20 comments:

  1. Je to super! Právě že mi přijde, že zrovna tohle tričko je na to nejlepší, protože já si zpočátku díky nápisu a barvě myslela, že je to prostě mikina s krátkým rukávem ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha! Teraz ako na to pozeram v zmensenine tiez to vyzera ako mikina :D mozno by to nemuselo byt zle a dakujem za kome tar :)

      Delete
  2. :D Sneh je svina, snazim sa pri nom fotit v slnecnych okuliaroch :D a nakoniec sa edit podaril, pretoze fotky su podarene :) variacia tshirt on shirt sa ti podla mna velmi vydarila a cely look hodnotim na vybornu :)

    inak este jedna taka mala odbocka, ktora sa mi stala, a tvoja mala cierna kabelka mi ju pripomenula: mam podobnu malu ciernu, je prakticka, mala, vsetko zakladne sa do nej zmesti a hodi sa ku vsetkemu a nejaku podobnu ma kazdy blogger a modny fajnsmeker. a dostala som na nu kritiku, od cloveka, ktoremu moda je taka vzdialena ako asi mne jadrova fyzika. vraj, kde zijem, nech si precitam konecne modny casak, pretoze taka mala cierne akoze kozena kabelka vysla z mody pred 15rokmi a ze som strasne out :D--- preco musia byt najviac odsudzujuci ti, ktori na to nemaju?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Presne akk pises, svina ti je! :D
      jaaaj no kaslat takych ludi... ale toto co si napisala fakt nedava zmysel, myslim reakciu dotycneho :D akk si reagovala?
      A dakujem! :*

      Delete
  3. zaujímavé je, že napr na poslednej fotke sa mi to úplne páči, ale na takej tretej (vľavo) vobec nie. ale kabát by som ti ukradla a druhá fotka je top! :))

    ReplyDelete
  4. zaujímavé je, že napr. na poslednej fotke sa mi to úplne páči, ale na tretej (vľavo) vobec nie. ale kabát by som ti ukradla a druhá fotka je top! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem nataly! :) a hej, son premyslala ci sem dam aj tu tretiu vlavu lebo ten uhol az tak nevysiel, ale hovorim si ze kaslat na to, nemusi byt vsetko dokonale :D

      Delete
  5. great outfit!

    www.bstylevoyage.blogpspot.com
    xx

    ReplyDelete
  6. tričko a to tvoje vrstvenie milujem!!

    ReplyDelete
  7. you're adorable!
    xxx

    www.licktheburguer.blogspot.com

    www.licktheburguer.blogspot.com

    www.licktheburguer.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super ! Líbí se mi to moc. :)

    ReplyDelete
  9. Za normalnych okolnosti by som povedala, ze tricko na tricko - NIE, lebo sa mi nejak zafixovalo v kombinacii dlhe tričko a na to svetrovy rolak s kratkym rukavom a ine ,,skvele" kombinacie, ale toto sa mi páči Maji! :)

    ReplyDelete