HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Sunday, February 16, 2014

Let it be











kabát HM, boty New Yorker, sukňa Jennyfer, kabelka Parfois, bunda ??? 

Ďakujem za všetko čo mi napíšete. Či už sem do komentárov, na facebooku (tu) alebo na email. Nad 
všetkým sa zamýšľam, premýšľam a vymýšľam. :) A tak som teda vymyslela, že by som sa mohla mierniť
 v tmavých či čiernyvh farbách a pre zmenu to tu oživiť. Tak som skombinovala vzory, respektíve by som 
mala napísať- snažila som sa nakombinovať (úsmev) a som veľmi zvedavá na Váš názor! Páči sa Vám to? 
Ako by ste to spravili Vy? Radi kombinujete viac vzorov? Píšte! 
Btw, jedna i s kabátom. Mám ho už druhý rok, je z HM a nosím ho úplne najradšej. Paradoxom je, že sa na 
blogu ešte neobjavil. Doteraz. :)
Zároveň sa musím priznať, že som ešte nikdy takto dlho neupravovala fotografie, som z toho zmorená. :D
 O to viac dúfam, že sa Vám budú páčiť. Ďakujem za ne najšikovnejšej a najtrpezlivejšej Foly


+ Jedna vec, ktorá ma nesmierne potešila (síce kto sleduje môj fb vie). Pozvánka na jednu z prehliadok 
londýnskeho fashion weeku. Verte mi, nedýchala som! :) Škoda len, že sa mi jej nepodarilo zúčastniť. Ako 
sa hovorí- nevadí, nabudúce. (Strašná veta útechy) 
ĎAKUJEM VÁM! 

15 comments:

  1. Já jsem posledně vyzkoušela tartan a proužky a jako ty jsem si nebyla jistá, jestli to bude fungovat .. mně se nakonec výsledek líbil .) a květinový vzor a proužky to k sobě půjde vždycky! A taky se mi líbí boty .)

    ReplyDelete
  2. mám rada kombinovanie vzorov.. a tebe to vyšlo! :)

    ReplyDelete
  3. Vzory? Preco nie, ak na to mas guraz, urcite ano :) A blahozelam k pozvanke, snad to raz vyjde a aj pojdes :)

    ReplyDelete
  4. Som rada ze si spät a ze blogujes takto casto <3
    este keby sa vratila Iv a bolo by to naj :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ♡ Ďakujem ti! a vrátila sa, poteším ťa :) rýchlo sem: http://bonnieaclyde.blogspot.cz/

      Delete
  5. Páči sa mi, že sa nebojíš kombinovať rôzne potlače látok- vyzerá to super, aj keď si to neviem predstaviť na veľa ľudoch, ale tebe to veľmi ide <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem ti Eva, cenim!! ♡! + toto iste mozem pisat ku kazdemu tvojmu fitu, lebo si naj naj naj! :)

      Delete
  6. Tak toto je super, celá ty! Vlasy vždy top a pásiky + kvety = áno áno áno :). Škoda, že mám malú nohu, inak by tieto krásne boty skončili aj v nejakom mojom outfit poste :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem beka! :)) hlavne za tie vlasy, podľa mňa sú hrozné... :D takže teší a hej hej, škoda no, keby máme aj nohu rovnakú bolo by najsuper :)

      Delete
  7. Ďakujem za komentáre! ♡ najlepší ste!

    ReplyDelete
  8. Moc povedeny mix and match barev a potisku, toto se mi vazne moc libi a necham se tim rozhodne inspirovat :)

    ReplyDelete
  9. Skvelý outfit. Pre mňa je veľkou výzvou kombinovať dva vzory bez toho aby to nevyzeralo lacno. Beriem si z teba príklad;-)

    ReplyDelete