HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Wednesday, July 21, 2010

Hot

Any news? 
1. Probably, I will have one photo shoot tomorrow. I am really looking forward to it!
2. I love slovak publishing EvitaPRESS. I am reading The English American these days. It´s perfect. An author is Alison Clarkson, it is older book from 2008.
3. I invited my friends to Trnava on pizza yesterday. Unfortunatelly, I found, that I Missed my money. I have forgotten them on my table. Ou. :-/ It was really embarrasing situation. but my friends laught a lot on it. :)
4. I uploaded some photos from the nature. I live in a house with a big garden so I must take photos in all areas.

Nejaké novinky? Ako chcete, tak v bodoch:
1. Zajtra ma pravdepodobne čaká fotenie. Veľmi sa teším!
2. Vedeli by ste si predstaviť život bez vydavateľstva EvitaPReSS? Ja teda nie! Momentálne čítam titul
3. Anglická Američanka od Alison Larkin. Úžasná kniha, za dva dni ju prečítate. Totiž, nebudete mať to srdce ju odložiť. :)
4. Včera som svoje kamarátky pozvala na pizzu. Avšak, zasa sa preukázalo to, kým som a zistila som, že som doma v šuflíku zabudla peniaze... Tak veľmi som sa hanbila, ale vzali to s humorom. Síce sme sa napokon aj tak najedli, ale nevydarená babská jazda sa opakuje v piatok. Dúfam, že sa mi už podobná vec nestane. Jediným pozitívom je azda to, že som to nezistila až pri platení... :)
5. Prinášam fotky z "prírody". Keďže žijem v rodinnom dome, bolo by hriechom nevyužiť všetky priestory.
















Le Plee ;)

16 comments:

  1. Si strašně hodná:) Já myslela fakt z celého pobytu:) Se ještě jednou omlouvám za zvědavost, ale tvůj styl je mi strašně blízký, ale nějak se mi nedaří koupit to co bych si představovala a tvoje oblečení to splnuje;) Nevím jestli si zapomněla odpovědět, nebo jsem to jen nepřečetla, ale ptala jsem se jestli si z Bratislavy?

    ReplyDelete
  2. Ano, už nebudu otravovat:) Já právě taky New Yorker nenavštěvuju ani Terranovu, Gate. Nebude od věci když tam občas zavítám. I když takové slevy jakó všechno za 3 eura u nás není. U nás by to bylo nějakých 80Kč za co by sem neměla ani čelenku... Ono se prý dá v NY nakoupit i za 1 euro občas. No kde by u nás toto bylo:D Nějnižší cena v NY 99Kč, ale většinou spíš 129Kč a to po slevách... Já právě jedu o víkendu do BA. Podíváme se na památky a tak a zajímalo mě jestli není nějaké NC i ve městě nebo je všechno až za městem? V BA jsem byla jen jednou takže moc není a nechce se mi tam bloudit:)

    ReplyDelete
  3. skvely letni look, idealni do dzungle :) mam rada puntiky, s cervenou taskou super kombinace, o tech krataskach ani nemluvim :) šikk!

    ReplyDelete
  4. Děkuji, snad se neztratím:) Ono s mým orientačním smyslem stihnu za den jen ty památky a budu ještě ráda:D Ale v srpnu plánuji, že bych si jela do BA něco nakoupit...

    ReplyDelete
  5. Hi dear, thanks so much for your lovely comment! You are so pretty, love your hair!! And this look is fab, love the bracelet!

    xoxo
    http://keepdoingyourownthing.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Líbí se mi to ! Do detailů promyšlené.. to mám ráda a kombinace červená a modrá je skvělá!

    ReplyDelete
  7. Polka dots again love! I love wearing red and black and white! lovely photos! :)

    ReplyDelete
  8. Sluší, mě se líbí hlavně ta taška :) A s těmi zapomenutými penězi, to se může stát každému :)

    ReplyDelete
  9. Krásný outfit, hlavně ta blůza je super! ♥
    A to s tou pizzou je vtipný :D:D

    ReplyDelete
  10. heey, to je doslova BUSH! Z toho mám fobii, že tam polezou hadi, takže tam bych nešel ani za nic (:

    ReplyDelete
  11. to martis: žiadni hadi nehrozia... :) i keď som mala pocit, že som na niečo stupila.... ale nie. :D

    ReplyDelete
  12. (hadi, haha :D)

    Tohle je velice zajímavě dotvořená košile.
    A můžu se zeptat, tvoje božsky kudrnaté vlasy si děláš sama nebo se ti zvlní?

    Martin

    ReplyDelete
  13. To máš pravdu, Evita press obohacuje aj moju knižnicu :) A tvoj štýl sa mi začína čím dalej tým viac páčiť :)

    ReplyDelete
  14. to Martin: moje vlasy, kapitola sama o sebe.... od prírody :D po pár strihaniach sa moje rovné lesklé zmenili na kučery a suché. no čo, radikálne som skracovala a prejavili sa otcove gény. :))

    inak ďakujem všetkým, ste veľmi milí! :)

    ReplyDelete