HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Saturday, July 31, 2010

Vintage

Ďalší zvláštny deň, nemyslíte? Ani neviem prečo, ale nemám chuť na dlhé rozpisovanie... Stále je zima, nemôžeme si byť ani istí, či nebude každú chvíľu pršať. Zrušila som si jednu akciu- Bee Free. Snáď sa tam aspoň dnes cez deň dostanem.  Celkovo sa na dnešok teším. Hlavne na večer . :))
Čo vy a váš naplánovaný víkend?
Jedna vec, ktorá ma však štve je kvalita fotiek. Fotila ma kamarátka (ktorej veľmi ďakujem), ale až doma som zistila, že zvolila zlý režim. Nevadí. Snáď sa budú páčiť. :)




Písala som, že sa mi nechce rozpisovať. Čo je vintage? Skúste na to prísť samy. :)




Le Plee ;)

32 comments:

  1. s tou modrou jsi mi kapla do noty :) akorat nevim co je tady vintage? :)

    ReplyDelete
  2. Poslední dny jsou celé nějaké divné...
    A ty vlasy vypadají parádně! :))

    ReplyDelete
  3. Fantastic shoes!


    http://chezg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ďakujem... :))) a vintage? okuliare a taška.

    ReplyDelete
  5. vyžehlená?:)

    vintage asi kabela nie?asi isto

    ReplyDelete
  6. aj okuliare... :) staré to je všetko.... no, vyžehlená som bola predtým. :D potom som to zvlnila nejako :( :D

    ReplyDelete
  7. sekne ti to:)

    akorát bych ty vlasy nežehlila, působí strašně zničeně...i když i tobě by šly vyžehlit úplně do hladka aby vypadaly jako přirozeně rovné - použila jsi sérum na žehlení a vysokou teplotu?:)

    ReplyDelete
  8. díky... :)) ja mám suché vlasy, o tom viem.... preto nechápem, prečo mi ich inak všetci chvália a chceli by ich :D a hladké som ich mala... lenže neviem ako to máš ty napríklad, koľko dní ti vydržia keď ich vyžehlíš? ja som to nefotila hneď potom, mala som ich zapletené plus pršalo u nás, takže sa zvlnili. :)

    ReplyDelete
  9. 3 fotka od spodu je neopisatelna.. :) dostala ma :)

    ReplyDelete
  10. když máš prstýnky tak ti náramně sluší:)

    jinak já mám také od přírody kudrnaté vlasy, ale větší vlny...vlasy žehlím už 4 roky...po umytí používám Syoss na žehlení (dobrý je i růžový L'oreal), vlasy žehlím na 190 stupňů a pokud venku není vlhko (což teď v létě většinou není) tak mi to vydrží až 3 dny úplně rovné...ale zas zálěží na kvalitě a struktuře vlasů a také na žehličce...Ty máš krásné vlasy a byla by je škoda ničit..až budu stará s vypadanými vlasy tak ti budu ty tvoje závidět a nadávat proč jsem je žehlila:D:)

    ReplyDelete
  11. no většinou co najdu na bandzone.cz :) maj takovou procítěnější tvorbu :)
    já si i rock někdy poslechnu na tom sem vyrustala :D :D .. presne clovek musi mit prehled :)
    líbí se mi to tvoje tričko :)

    ReplyDelete
  12. díky.. :)

    to anonymous: hej hej, je to o štruktúre. :) a ja ich mám fakt suché, žehlím si sem tam. a teraz tu stále prší, nemá to cenu ani... :) a nežehli si ani ty, kučery sú pekné. :)

    ReplyDelete
  13. není za co:)

    teď přes prázdniny a přes víkeny je nechávám odpočinout (aspoň něco:D), mám ofinu na stranu takže musím žehlit minimálně tu ofinu když už nic jiného:(

    používáš na vlasy nějaký olejíček?? Mě kadeřnice vždycky právě říká že mám taky suché vlasy ať používám 1x za měsíc zábal z olivového oleje a vlasy jsou po něm jak vyměněné:)

    ReplyDelete
  14. to anonymous: hej hej, aspoň niečo... :)) inak, milujem ofiny! to je fakt najlepšie čo môže byť podľa mňa... a či niečo používam,... niečo tam mám. :D na suché vlasy, potom olivový olej, a neviem ešte čo..ale popravde, ja to flákam... lepšie to už nebude... dúfam, že v budúcnosti sa to zlepší. ja sa aj sama strihám. :D ale máš pravdu, po olivovom oleji sú fakt ako vymenené. :)

    ReplyDelete
  15. akorát pak to zastřihování je strašné:D pokáždé mám tu ofinu jinak dlouhou:D

    to flákání na těch přirozených kudrnatých vlasech nejde vidět, navíc ti moc sluší, takže se nedivím, že ti je každý chválí:)..talže si je nenič a užívej léta:)

    Bára

    ReplyDelete
  16. díky Bára. :) prajem podobne :))

    ReplyDelete
  17. Vintage je kabelka a je skvela! celkovo sa mi paci tento tvoj look, super! :)

    ReplyDelete
  18. Moc Ti to sluší :)
    Sice teď nestíhám komentovat články, ale Tvůj blog mám moc ráda, a články jsou všechny jednoduše dokonalé.

    ReplyDelete
  19. nic si nerob z pocasia mila Le Plee, v kosiciach uz mame teplo a slnecno, cize dojde to aj k vam na zapad :)

    ReplyDelete
  20. myslím že ty tvoje kudrnaté vlásky ti sluší víc..:)

    ReplyDelete
  21. tie tvoje topánky, love it! aww :)

    ReplyDelete
  22. Stejné botky :)
    Jinak ti to moc sluší :)

    ReplyDelete
  23. Vsetko, co si ty oblecies na seba je dokonale. Vies super zladit dokopy a spolu s tvojou krasnou tvarou a este krajsimi vlasmi je to fakt uzasne! :) Tvoj blog je pre mna naj z tych fashion blogov. Presne taky, ako si predstavujem idealny, velmi sa mi paci, ze pridavas clanky takmer kazdy den. Len tak dalej ;)
    M.

    ReplyDelete
  24. Super outfit + tie krásne topánky :) no sama dokonalost..A ešte + zlaté dievča :D

    ReplyDelete
  25. Krasne topanocky:))Inak myslim ze kvoli B3 nemusis byt smutna zevraj aj tak nebolo moc dobre:)

    ReplyDelete
  26. to anonymous: WAW! Ďakujem, to bolo to najkrajšie čo som v poslednej dobe na seba čítala :)))ešte raz díky!

    ReplyDelete
  27. wow! ty fotky jsou prostě úžasné.nejvíce se mi líbí ta druhá (moc ti to tam sluší) a sedmá (miluji modrou).a líbí se mi ty boty, chválím!:)

    ReplyDelete
  28. páči! kabelka aj celý uťfík je opäť super! :))

    ReplyDelete
  29. Greаt artiсle! We ωill
    be lіnkіng to this gгeat cοntеnt on
    οur website. Keep up thе gгeat ωriting.


    Alѕo ѵisit my page: dappedup.com

    ReplyDelete