HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Friday, July 16, 2010

Random

About me:
You can look forward to three post about Prague.
Today I will buy my booked black shoes, I am Really enjoying. :)
I can´t find any part time job. 
I was invited on VIP party like a hostess.
I feel that this weekend will be great!
My best friend is going to Croatia on two weeks. I will miss her... 

O mne:
Môžete sa ešte tešiť na ďalšie tri články z Prahy.
Dnes si konečne idem po svoje nové topánky, ktoré (alebo aspoň podobné) som už veľmi dlho chcela.
Nedarí sa mi nájsť brigádu.
Som pozvaná na jednu VIP party ako hosteska. Teším sa. :)
Čaká ma víkend plný zábavy a radosti.
Najlepšia kamarátka odchádza na dva týždne preč, bude mi chýbať....







Le Plee ;)

6 comments:

  1. very nice pictures girl

    xx
    Check me out!
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Thank you so much for your comment! Nice blog!

    ReplyDelete
  3. To tričko vypadá moc dobře a druhá škraboška je nádherná! Tu bych hned chtěla!:)
    Jo s brigádou je to těžké no:-/

    ReplyDelete
  4. I hope you become my supporter as I've become you ...
    http://marytstyle.blogspot.com/
    xxx

    ReplyDelete
  5. Puntíky v riflích... paráda :)

    ReplyDelete
  6. joo, s tou brigadou jsem na tom podobně :/ ... ta první fotka se mi líbí :)

    ReplyDelete