HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Friday, July 30, 2010

Deň plný zlých správ....

... tak. Nebudem tu však opisovať svoje osobné emocionálne výlevy. Nato vás mám príliš rada. ;) 

ALE! Dni ako je tento, naozaj zažívať nechcem a dúfam, že vy na tom podobne nie ste. Vieme, že  ak  človeku nie je práve najpríjemnejšie, vždy pomôže prechádzka s priateľom (nemyslím frajerom) pri ktorej sa dokážete uvoľniť a hlavne zabudnúť. A práve takýto denný "chillout" som si vybrala ako tému dnešného dňa. Voľná blúzka+ šortky+ gladiátorky+ drevo!
Mám nové šortky. Teda, ako sa to vezme. Začiatkom týždňa som pozerala na svoje staršie rifle,  pri ktorých som s tou najväčšou istotou vedela, že ich už nevynosím a tak sa strihalo. Tento rok ma neskutočne bavia záhyby na riflových šortkách (ako ste si už určite všimli), takže sa zrodil ďalší kúsok. A či som spokojná? Najviac! .))

Nedá mi nerozpísať sa viac. Konkrétne by som chcela venovať pár riadkov vďaky vám všetkým, ktorí si môj blog čítate. Po štyroch a pol  mesiaci na blogspot.com  vnímam počítadlo návštevnosti, počet pravidelných čitateľov a takisto i každý váš názor ako úspech a som veľmi potešená. Nesmierne si to všetko cením, posúvate ma vpredu. Ak by ste mali akúkoľvek výhradu, problém či kritiku, len píšte. Predsalen blogujem z vlastného presvedčenia a  uváženia, ale i pre vašu radosť. Patrí vám jedno veľké ĎAKUJEM! :*








Le Plee;)

22 comments:

  1. krasne fotky, a outfit vystihuje chillout naladu, vyzera to velmi pohodlne a lezerne :) a spoinas kritiku? tak ja by som u teba uvitala niekolko fotiek aj s usmevom, vacsinou sa tvaris vazne, co nie je zle, ale raz za cas aj usmev...snad ta moja "kritika" nenahnevala :)

    ReplyDelete
  2. nie, nenahnevala. :) kľudne sa vybúrte na mne, mne to nevadí. naozaj... :)) a k tomu úsmevu. máš pravdu a viem to. už mi to tu niekto písal. v realite sa smejem v kuse, som taký smieško :D ibaže keď som bola malá, mala som menšiu nehodu. a odniesli si to moje zuby. preto sa na fotkách často neusmievam od ucha k uchu... :) ale pre teba špeci takú spravím. :D :))

    ReplyDelete
  3. I love your look!
    I've seen your photo in the H&M fan page on Facebook!


    Visite my blog:
    http://chezg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Krásné fotky a vzhled jako vždy :)

    ReplyDelete
  5. Majka neboj sa! aj tvoj čas ešte len príde:))
    je to škoda,ale no..stáva sa

    a na chill out je to úplne super oblečko

    ReplyDelete
  6. ja neviem, to že sa mic neusmievaš na mňa pôsobí, že vyzeráš ako modelka... vieš tak profesionálne.. a dosť sa mi to k tvôjmu blogu hodí.. ale tak myslím, že podľa chuti by si sa občas usmiať mohla.. :))
    inak tvoj blog ma vždy poteší a vidno neskutočný pokrok za tých pár mesiacov č si tu... len tak ďalej..
    a zlé správy ber s úsmevom, pomysli si, že všetko zlé je na niečo dobré a vždy ťa bude mať kto podržať, aj v reálnom, aj vo virtuálnom svete.. :))

    ReplyDelete
  7. Tak tohle se mi líbí, hrozně moc. Ani nevím proč. Máme stejné "topánky:)" Líbí se mi ustřihnuté rifle, ta blůzka a možná jsi mě dostala tou hnědou barvou, protože je moje oblíbená (a myslím, že to jde na blogu poznat:D)

    ReplyDelete
  8. 6 fotka je nádherná!
    Všetky sú krásne, ale tá sa mi páči najviac....
    Tá blúzka je nádherná....
    A s tým úsmevom to chápem....moje zuby tiež zatiaľ nevyzerajú tak, ako by som chcela, aby vyzerali.... :))
    Mne sa tvoj blog páči....

    ReplyDelete
  9. Jsi nádherná,opravdu.

    ReplyDelete
  10. ty máš tak hezký vlasy :)a moc se mi líbí boty.

    ReplyDelete
  11. Presne aj ja som toto spravila s mojimi staršími džínami asi mesiac dozadu, odstrihla a ohla ale na dva razy :D

    ReplyDelete
  12. Moc hezký outfit, krásně sladěné! A máš krásné, takové přirozené vlasy:) Jinak gratuluji k návštěvnosti a ke čtenářům! Já mám blog sotva týden, tak doufám, že do čtyř měsíců se to taky zlepší:D

    ReplyDelete
  13. wow, krásná blůzka,kraťasy a kabelka!nádhera:)

    ReplyDelete
  14. Tie šortky sa Ti podarili! Vyzerá to super. Drevené náramky Ti veľmi pristanú. A máš krásny lak!:)

    ReplyDelete
  15. Mám radši českej nebo slovenskej :)) protže tomu rozumím víc :)
    jinak ty šortky vypadaj moc dobře :)
    nedavno jsem takhle zkratila taky dvoje starsi ryfle.

    ReplyDelete
  16. great outfit post !
    thanks for the comment.
    love FASHIONPROJECT. x

    ReplyDelete
  17. skvele skvele, krásne fotky :)
    inak dúfam že to zlé čoskoro prejde:)
    inak čo sa týka našich zubov, pravdepodobne sme na tom podobne, ja sa určite nemám čím chváliť a tak ich radšej ani neukazujem :D

    ReplyDelete
  18. kaslat na zuby :D ja ich mam posunute cele dolava....a kto ma taketo uzasne vlasy, tak to zuby pokazit nemozu...ono to nie je v zuboch, ale v pohlade, tesim sa na Usmev .)

    ReplyDelete
  19. Ta halenka Ti moc slusi, resp. cela jsi moc hezka a zajimava, jako modelka.

    ReplyDelete
  20. Toto ti vážně sedne. Moc se mi to líbí !

    ReplyDelete
  21. fakt mám hrozné zuby... :)) tak sa usmejm tak bez zubov.... ono to je fakt zlé, mám s tým problémy..zubárka má pri mne veľa roboty... a to všetko jeden zlomok sekundy..

    ReplyDelete
  22. the pattern and the shirt color looks great on you!

    ReplyDelete