HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Thursday, July 1, 2010

Last school day

Finaly! Holiday. We are happy because there are no early mornings, missed buses, nerves from the teachers. nothing in this way. Guys, summer started! You should have a great time! :)
These photos are taking by Princka, my classmates, who had a good mood for shooting. Thanks! I have just part of them now,  I will update the other later.
Hope, that you fell as well as me last school day 2009/2010 and you are ready for new experiences, meeting new people (maybe cute boys ;), festivals and to relaxing...
What are you planning?

Konečne! Prázdniny. Sme radi? Sme! žiadne skoré ranné vstávanie, meškanie autobusov, vlasy dupkom z profesorov. Nič. Ľudia, je tu leto! Treba si to užiť. :)
Za fotografie sa chcem poďakovať spolužiačke Princke, ktorá mala tú námahu sa so mnou troška pohrať a následne mi dielo poslať na mail. Aspoň časť. Ak mi prídu ostatné, doplním. Sľubujem!
Dúfam, že ste si posledný deň v školskom roku 2009/10 užili aspoň z časti tak ako my a ste pripravený na nové zážitky, ľudí, festivaly, dovolenky...
Čo plánujete?



Obliekla som si čierny overal, ktorý som si asi vo februári kúpila cez internet za skvelú cenu a nechávala som si ho v zálohe špeciálne na túto príležitosť. Škoda len, že nemám viac fotiek celej postavy. Nemala som z čoho vyberať.






Le Plee ;)

4 comments:

  1. Very cute blog, I will follow ;)
    damnsexynerd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bohužel se mi fotky nezobrazujou,ale určitě jsou super!:)

    ReplyDelete
  3. díky moc baby za upozornenie.... pozerala som to u kamošky a ani u nej ich nezobrazovalo... idem to napraviť. :)

    ReplyDelete