HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Monday, July 19, 2010

OH, my new shoes ;)

It was really boring day today. There wasn´t nothing to do and my neighbour have woke me up. Crap! So, I was on PC almost all the day. What about you and you day/ weekend?
Yesterday I was on a glass of mineralwater  in our bar with my friend, who is a model. She is great! We had a good time. :)
In the end I have to talk you about my shooting, which will be this week. Yeah! :)

Dnes môžem napísať, že som sa naozaj nudila. Včera večer som bola s kamarátkou modelkou v bare na cafe, skvelo sme pokecali.:) Dúfala som, že dnes rovnako príjemne zakončím tento večer. Omyl.  Vonku bolo mŕtvo a tak som sa kamarátila s mojim PC. Vlastne, ani neviem čo neosobné by som mala napísať. Snáď len to, že som šťastná. :)
Čo vy? Prežili ste úspešný víkend? Neviem prečo, ale na Facebooku čítam, že veľa kamarátov ochorelo....To bude tými zmenami počasia a pravdepodobným množstvom alkoholu, ktoré vypili. :)
Nakoniec by som ešte dodala, že sa teším na fotenie, ktoré ma čaká tento týždeň. Plus ma štve to, že nemám dobré prostredie na fotenie fotiek určených na blog. Snáď sa už konečne dostanem aj do mesta.


















Le Plee ;)

23 comments:

  1. Love it!!! your shoes look amazing; you took awesome photos :)

    ReplyDelete
  2. ahoj, pre mna je prva fotka absolutne the best :) super topanky, a skvelo ti sadnu k leginam a k saku :) a k tomu krasne kucerave vlasy, jujujuj, i like it :)

    ReplyDelete
  3. ty počuj,riadne pózy hádžeš..na tretej sa mi najviac páčiš...taký ten modelkovský look

    tak to je skvelé,že si šťastná

    ReplyDelete
  4. ďakujem Foly. :D vieš, vzhľadom na to, že nemám dobré prostredie, tak aspoň hádžem pózy. :D díky moc.

    ReplyDelete
  5. Sluší ti to... A hrozně se mi líbí tvé vlasy :)

    ReplyDelete
  6. To tričko má aj moja mamina (:!
    Vieš čo sa mi páči na tvojom štýle? že zbytočne neexperimentuješ, vždy je zo všetkého tak akurát a mne osobne sa to páči

    ReplyDelete
  7. Ty botky :) jsou úžasné...škoda že neovládám moc dobře chůzi na podpatkách :D

    ReplyDelete
  8. skvele boty a vlasy :) diky za koment, uz jsem z Berlina zpet a prvni report je na blogu :))

    ReplyDelete
  9. víkend se stal díky počasí propadákem, ale když se dívám na tyto fotky, hned mám lepší náladu (:

    ReplyDelete
  10. Tak jednoduché a přitom tak pěkné! Taky máš tak ráda hezké botičky? Já jsem na ně přímo nemocná:)

    ReplyDelete
  11. ta první fotky je uplně úžasná...:)

    ReplyDelete
  12. Super styl. Moc se mi líbí. Hlavně ty boty !

    ReplyDelete
  13. a nejsi náhodou taky modelka?..jsi krásná a vypadá to, že i vysoká :)...btw, moc se mi líbí nové boty a bundička..outfit přesně podle mého vkusu :)

    ReplyDelete
  14. Ďakujem Vám, ste milí! :))

    to terka: mám 180 cm. som ako žirafa. doslova. :)

    ReplyDelete
  15. Thanx for your comment !
    Love your shoes and jacket :)

    xxx

    http://leslooksdecoralie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Jsem unešená. Prostě krása! .)

    ReplyDelete
  17. Jsem unešená. Prostě krása! .)

    ReplyDelete
  18. ty botky jsou překrásné a tobě to moc sluší:)

    ReplyDelete