HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Sunday, July 4, 2010

Window shopping and Traveling


I really love  rock music so when my friend Gabika told me about a Friday´s concert of Guns N´ Roses Revivale in Leopoldov, I was in ectasy. :)
There wasn´t any support band so when the band and  lead singer started to play and sing, there was already a great atmosphere in auditorium. The music and singing were brilliant and the solos were fantastic! In my opinion, the sound was really distorted and poor but the words of the songs were easy to understand. The ligting disappoint, I think. But final effect guys, was exciting!
With songs such as Welcome to the jungle, Don´t cry, November rain or Knocking on heavens door you have to feel great! The "crowd" was singing all the time as loudly as possible. In fact, the crowd knew the words of nearly all the songs and screamed and cheered at the end.
The concert lasted two hours. The band have energy and enthusiasm and give their fans what they want.
Unfortunately I don´t have any photos of this experience but you can see some pictures which I took during my trip to Leopoldov. I was on my owvn but I met my friends in a train. They went to Horná Streda on This is Hip-Hop 2010.

Zrejme neviete, že som milovníčkou rockovej hudby. Kvalitnej a starej rockovej hudby! Nie je teda prekvapením, že keď mi kamarátka povedala o piatkovom koncerte Guns N´ Roses Revivale, ocitla som sa akoby v extáze. :)
Prekvapilo ma, že na koncert prišlo málo ľudí. Ono, vystaviť jeden plagát na námestí nie je práve najlepšia reklama. čo už, zlyhala organizácia. Toto sa v poslednom čase na Slovensku stáva často. Ale to je teraz jedno. No i napriek tomu v hľadisku vládla skvelá atmosféra! Hudba, sóla  a spev boli fascinujúce. Naozaj, nemala som slov. Celkový dojem mi nepokazil ani fakt, že zvukári mali zrejme dovolenku... Ozvučenie v istých chvíľach pokryvkávalo. Ale my milovníci sme si tieto "maličkosti" takmer vôbec nevšímali a na plné hrdlo spievali všetky piesne. To, že ich bolo hodne, zdôrazňovať taktiež nemusím. kapela striedala tempo, raz to bola pomalá balada, inokedy prudký rockový "nárez". Veď pri piesňach ako Welcome to the jungle, Don´t cry, November rain or Knocking on heavens door nikto ticho ani nemohol byť. 
Vystúpenie trvalo asi dve hodiny. Skupina mala energie na rozdávanie...som rada, že som ich konečne videla naživo, pretože keď hrali na Seneckom lete, zmeškala som ich. konečne som spokojná! :)
Bohužiaľ z tejto akcie nemám ani jednu fotografiu. Prinášam aspoň fotky, ktoré som nafotila počas mojej cesty do Leopoldova. Zdržala som sa v Trnave, popozerala čo je nové, stretla pár známych a znova cestovala. Vo vlaku som znova stretla kamarátov, ktorí sa chystali do Hornej Stredy na Toto je Hip-Hop 2010.


"Outfit" :D



Keď mi takto zapózoval, bolo by  hriechom si ho neodfotiť. :)



In a train. my friend Danko took some photos of me. He loves my new camera.... Thanks! :)

Vo vlaku mi nejaké fotky spravil kamarát Danko, ktorému sa veľmi zapáčil môj nový foťák...




She is so nice! :)
Le Plee ;)

10 comments:

  1. Ta prva fotka vo vlaku je svetova :)

    ReplyDelete
  2. Krásné fotky.Musim ti pochválit šatičky a ten ptáček je úžasnej!:D

    ReplyDelete
  3. Ty šatičky i s prstýnkem jsou naprosto parádní

    ReplyDelete
  4. Ta barva šatů Ti moc sluší:) A máš krááásné vlasy!

    ReplyDelete
  5. :) úžasné vaňavky..vypadají skvěle, jinak máš nadherny šaty ! :) a ten pásek k tomu se mi také líbí

    ReplyDelete
  6. Ta mala a okridleny fesak su najkrajsie fotky :)

    ReplyDelete
  7. máš dokonalý šaty:) mám hrozně ráda tuhle barvu;)

    ReplyDelete
  8. I'm absolutely in love with your hair!!they're gorgeous!

    ReplyDelete