HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Monday, February 7, 2011

Far away


 "Nie, oranžová jednoducho nie!", povie každý môj známy a ja som vždy pritakávam. Niečo mi nesedí... Aha, pritakávala som. 
V piatok som nabehla do second handu s jasným cieľom- Maja, kúp si niečo farebné! Svoje predsavzatie nosiť farby som zobrala teda naozaj vážne a "ulovila" som túto, na pohľad ako novú, bundu. Má veľmi zaujímavo riešené detaily, ktoré ešte niekedy neskôr pofotím. A že sa páčila! Jednaj rozžiarila ulice (klišé), jednak mi ju pochválili aj tí, ktorí oranžovú neznášajú. Mám talent presvedčiť ľudí. .)


Stačilo o oranžovej. Dnes som si spolu s Iw spravila oddychový deň. Pobehali sme mesto, splnili si  cieľ a podľa možností sme popreberali pár tém. Podľa možností preto, lebo neviem rozprávať už, iba kašľať. :) A zhodli sme sa, že milujeme toto počasie! 


 Iw. 
Neskutočne jej to seklo. Čierny klobúk, legíny, okuliare (viď foto nižšie), doplnky, bola skvelá! .)






Dnešný celodenný outfit.






Krásny večer!
Maja .)

45 comments:

  1. oboum dvoum to hodně slušelo :)

    ReplyDelete
  2. moc pekné, tato barva ti sluší..:)

    ReplyDelete
  3. ja tiež oranžovú až tak nemusím, ale tá bunda vyzerá skutočne pekne...

    Iw je neskutočná :) super ako vždy :)

    http://dolcezuzka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Tie farebnejsie su uplne mega krasne podla mna.Velmi ti to pristalo.Farby ti idu :) takze len tak dalej.Som rada ze sme sa stretli :) ved v sobotu sa vidime zase :) tesim sa.

    ReplyDelete
  5. dolcezuzka: áno áno, to je .))
    iw: aj mne sa teraz totálne páčia! díky moc! :))aj ja sa teším.

    ReplyDelete
  6. pekné pekné! s tým opaskom....mmm :)

    ReplyDelete
  7. To Maja: A clockwork Orange:)
    To Iw: Rock and roll!

    Superské ste!

    ReplyDelete
  8. juuu!! skvela si!! skvele ste!!!

    ReplyDelete
  9. maja oranzova u teba urcite ano! :)

    ReplyDelete
  10. úžasné! já nesníším oranžovou jen na určitých věcech, na tomhle(na tobě:D) ji rozhodně miluju!.)

    ReplyDelete
  11. obe na jednotku! krása, cítiť z toho jar:)

    ReplyDelete
  12. ďakujeme Vám! .))

    roberta: :))
    katka: ďakujem!
    Tyna: díky :)
    simona: to sme radi, chytili sme super svetlo :P

    ReplyDelete
  13. tá oranžová je super... a sekne ti, videla som vás aj s Iv a super ste vyzerali ;))

    ReplyDelete
  14. Moni: kdee? viacerí písali, že ma videli, ľudia, spoznajme sa :D ďakujeme :)

    ReplyDelete
  15. Obom to neskutočne pristane! Ale tá posledná fotka je top! Vysoká, štíhla, krásny vlas.. Ty si môžeš na seba navliecť hoc čo a vyzerať v tom ako million dollar baby! Nehovoriac o tom, že oranžová ti nesmierne sekne.. super úlovok táto bundička!

    ReplyDelete
  16. menim nazor na oranzovu. na tebe :-) slusi vam to na dulaku :-)))

    ReplyDelete
  17. eva: ďakujeme! a ja osobne si to nesmierne cením! :P
    tonbogirl: ďakujem :)) ten dodatok moc potešil:P

    ReplyDelete
  18. Maji, v Auparku, V H&M :D niečo ste skúmali pri sekcii so slnečnými okuliarmi...no, proste tam v zadnej časti :D ;)
    viacerí vás videli? to všetci trávime poobedia po shoppingoch? celé zle! :D

    ReplyDelete
  19. a mimochodom zavidim tvoj sekáč :D v mojom...teda tom mnou navštevovanom.. je všeličo pekné, ale kabáty, bundy? nič moc, a aj to vačšinou okolo XL všetko... :/ takže šupa že takto super si našla :))

    ReplyDelete
  20. iw má super tašku a ta tvoje nová bundička je super! oranžové taky říkám ne, ale tahle se mi líbí!

    ReplyDelete
  21. To ste kedy stihali kocky?:)) sekne vam to obom.
    Tu oranzovu veeeelmi chvalim

    ReplyDelete
  22. ten kabát je fakt prekrásny!!! wow. úplne nemám slov!!! a Iw, je oblečená úplne skvelo. ach. dúfam že ste si to užili!! :-))

    http://zorikep.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. obe kráásne ! Aj ja mám v pláne rozžiarit sa trošku :)len škoda že týmto pekným dnom bude od zajtra koniec:/:/ a zas zima:( včera bolo úplne cítít vo vzduchu jar !


    ešte k outfitu .. teším sa an detaily ,až tak ma tá bunda zaujala :)

    lucberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Neznasam vas! Co to mate za pocasie? U nas je sedo, slnko som nevidela uz asi tyzden! a Iw ma na sebe len tricko! Aaaaaaaa :D. A super vesticku ma :)
    A ja tiez oranzovu nemusim, zato ten kabat je vazne super, spolu s tyrkysovou :) Jar bude farebna :).

    ReplyDelete
  25. Oranžová ti sekne :))

    http://postsbybren.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Pripájam sa k Majke.Najviac vdaka.
    A asi by sme mali mať viac oči otvorené lebo ja som nikoho nespoznala :/ Bleh...

    ReplyDelete
  27. dokonalé obe!..to slnko!!..waaaw!..
    majka strasne sa mi paci ako sa kabatik hra zo svetlom a taska !!.., u Iw ma zaujal ,,rock style´´ (niesom moc na vybyjane,klobukove a tak)..no kombinacia klobuciku,jeansu a tasky je fajn a ta kosielka to doladuje do zenskosti :) a

    ReplyDelete
  28. Ďakujeme za ohlasy!

    Moni: hľadaj ďalšie .) a chcela som si kúpiť okuliare, dlho som nikde nebola v nákupnom centre, že mi to bolo vzácne :D
    foly: stíhame všetko ;)
    zora: užili! .) a ďakujeme!
    luC: presne, škoda :(((
    becca: treba prísť .))

    ReplyDelete
  29. Obe ste skvelé a veľmi vám to pristane :)

    ReplyDelete
  30. tebe tá farba nekutočne sekne! :)

    ReplyDelete
  31. už som komentovala Iw ale ked vás vidím obe spolu :) super!

    ReplyDelete
  32. chcem vidiet ulovky!!!
    je to bomba, obidve ste bomba! :)

    ReplyDelete
  33. Dakujem za komentar Majka :) Wow, neverim, ze ta bunda je so sekaca a musim povedat, ze ta farba ti velmi velmi pristane. Ja mam teraz tiez v plane kupit si nieco farebne. Dufam, ze sa mi podari najst nejake pekne nohavice v podobnej farbe...

    Krasny den ti prajem!

    xx
    M.

    ReplyDelete
  34. like like like!!! Obě dvě!! Strašně vám to sekne,hvězdy!!

    ReplyDelete