HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Tuesday, February 1, 2011

I´ll be waiting


V posledných dňoch som myšlienkami skoro stále niekde inde. V dobrom. Premýšľam... Začínam sebou- o mojej blízkej i ďalekej budúcnosti, o tom, čo treba zlepšiť, doladiť, prípadne s čím skončiť. O svojich blízkych, o zdraví, o tom, že si treba vážiť každej maličkosti, pretože práve z nich "staviame to veľké". O svojej kamarátke, o pocitoch druhých, o ľudskej ignorácii, povrchnosti i pýche a hlavne o tom, čo sa v poslednom čase deje vo svete. Úprimne? Naháňa mi to strach. Čo sa to s nami, ľudia, deje? Niečo strácame. To najpotrebnejšie... 
(Odpoveď si každý nájdite sám. Sám pre seba.) 


Mimochodom, aj vy ste mali pocit, akoby ten pondelok prebehol rýchlosťou svetla a dnešné ranné vstávanie bolo strašné, ale strašné trápenie? Vyhlasujem vzburu proti takýmto ránam! .)


Prikladám fotky v duchu: trocha "farby" nezaškodí. Kombinácia modrej a hnedej sa mi zapáčila plus mi bolo teplúčko. :) Chcelo by to znova vytiahnúť sane a ísť sa zabávať.

Maja .)

24 comments:

  1. och bože...odpovedí je milión ;-) ale s tými myšlienkami to máme dosť podobné! ja zas myslím na niekoho určitého :))

    ReplyDelete
  2. tá bundička je úžasná a súhlasím s tým že treba pridávať farby :) veeelmi! :D

    ReplyDelete
  3. vážiť každej maličkosti, pretože práve z nich "staviame to veľké". - to bolo krasne.
    mas pravdu majka, mna tiez niekedy trapia rovnak veci. ludia su nepolepsitelni.
    ale si krasna.

    ReplyDelete
  4. Možem sa spýtat,ty nakupujes neake kúsky aj v second handoch? lebo ja ich milujem a cenním si kazducký úlovok znacky ,ktorá na slovensku ani nieje.

    ReplyDelete
  5. já nevim proč, ale připomínáš mi nějakou divokou šelmu. :D Sekne ti to ;)

    ReplyDelete
  6. ta bunda je vymakana! a aj tie nohavice..odkial??

    ReplyDelete
  7. tie topanky su bombove..a kozusinku nutne potrebujem ;)

    ReplyDelete
  8. Moc ti to tu sluší :) máš super štýll :) oblíbila sem si ho :))

    ReplyDelete
  9. ja som stále myšlienkami niekde inde mimo tohto nášho sveta pretože sa mi vôbec nepáči - ludia plný pýchy a závisti...outfit? skvelé farbičky v tom...

    ReplyDelete
  10. simonka: :)
    F.F.Moni: Ďakujem :) A áno, treba farby,podľa možností:D
    júlia, díky moc! a máš pravdu.. je to tak s nami...
    spleen of style: tak ty si šžastná žena ak sa ti daria značkové veci uchmatnúť :)) a čo sa mňa týka, nakupujem, rada sa hrabem, ale nekúpila by som tam určité veci, skôr len také sako či kabátik, niečo, čo nemám na holej pokožke:)
    bee: díky :D)
    daria: ďakujeem :) oboje mamina skriňa :D nenosila, sú moje už dávno.

    ReplyDelete
  11. moc ti to slusi !
    koukni take na muj blog pokud chces :)
    www.vanillalipstick.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. saakra tahle kombinacce je bombova! Miluju tu bundicku a v kombinaci s tema kalhotama faakt ze super! wohooh

    ReplyDelete
  13. super boty :)
    pre mna vo svete najviac chyba tolerancia, trpezlivost, laskavost...ak by jej bolo viac, tak by neexistoval konzumizmus a mamonizmus...:(

    ReplyDelete
  14. superuzasna ;)

    http://fashionsmiley.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ďakujem! .))

    Freshion: toto píšeš zakaždým, normálne by som ti ten šál aj kúpila keby môžem a s radosťou darovala, ale dostala som ho vo svojich ôsmych rokoch pod stromček :D
    Claire: Ďakujeeeem :)
    Mrs.Betty Bubbles: treba stáť nohami pevne na zemi, nie? .)
    theresa: díky, od teba si to moc moc cením :)
    adriana: ďakujem! a presne, tie tri bodky, dá sa pokračovať... úprimne, bez konzumu si už tento svet predstaviť neviem, je všade okolo nás... plus ten strašný egoizmus... ach :-/

    ReplyDelete
  16. ta bunda je super! a vstavat sa mi vstava tazko stale, preto si v piatok spravim volno :D

    ReplyDelete
  17. Modrá s hnedou je skvelé kombo! Bundička ma veľmi baví.. spolu s nohavicami majú super proporcie a tvary!

    ReplyDelete
  18. No mne sa to tentokrat teda nepaci..A ta taska chapem, ze moze byt velka a pohodlna, ale taka sa da zohnat aj v kazdom 4obchode a nemusi za to vyzerat ako taska na banany..

    ReplyDelete
  19. Ďakujem za všetky ohlasy! .)

    pauline: poďme :D
    becca: aj ja chcem! :D
    bianca: hold, nosím ju do školy :) a ďakujem za názor!

    ReplyDelete
  20. krásne je to. celé do kopy. a máš úplne super prekrásne vlasy. keď ja chcem napodobniť vlny, vždy to je všetko iné len nie to čo má :D

    http://zorikep.blogspot.com/

    ReplyDelete