HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Friday, February 11, 2011

Denamit Design Days


Včera, 10. februára 2011, som sa spolu so známymi zúčastnila vernisáže výstavy Tender about gender  v bratislavskej galérii Medium. Podujatie, na ktorom sa prezentuje a hlavne podporuje domáci slovenský dizajn,  prináša zruženie Denamit. Výstava je súčasťou dní dizajnu Denamit Design Days a potrvá do 6. marca tohto roka. 
Tender about gender predstavuje päť talentovaných autoriek, a to Lenku Sršňovú (módna tvorba), Lindu Vilkovú (keramika), Michaelu Bednárovú (textilná tvorba), Luciu Bartlovú (autorský šperk) a Simonu Janišovú (keramika), zakladajúcich členiek tohto združenia. Okrem toho máte možnosť vidieť prácu hostí autoriek Fotografie Jakuba Gulyása, ktorý spolupracoval na projekte Lenky Sršňovej, dokument k projektu Michaely Bednárovej, ktorého autorkou je Martina Slováková či grafický dizajn Kataríny Czikorovej.

"Výsledkom výstavy je päť exkluzívnych kolekcií, päť rozličných interpretácií tej istej témy prostredníctvom diferentných médií všeobecne zaradených do "škatuľky" úžitkové umenie. "


Cloda
Módna navrhárka Lenka Sršňová 
Fotografia: Jakub Gulyása




Séria odevov a fotografií vznikla na základe rozhovorov a stretnutí s Clodou, hviezdou prvej Slovenskej Travesty Skupiny Celebrity. Modely nesú znaky “travesty” show, výstredného prostredia, v ktorom sa Cloda bežne pohybuje a pracuje.
Výsledkom sú rôzne varianty ženy, štylizované odevom a dokreslené fiktívnym prostredím. Raz je to rozprávková princezná, následne sexy vamp, krotiteľka divých líšok, či elegantná dáma v civile. A aké by mali byť šaty podľa Clody? “Čím výraznejšie, originálnejšie a výstrednejšie, tým lepšie. Aspoň si ma každý všimne!”

by Lenka Sršňová



Lenka Sršňová (tretia zľava), Cloda (prvá zľava)






Tenisky Novesta









Daria (tu) s kamarátom a Marika (tu). Ďakujem za príjemnú spoločnosť:)






Alex (tu) a Paťa. Taktiež ďakujem! .)


Details.




A na záver... Ja :D


Krásny víkend!
Maja .)

15 comments:

  1. ach, to bolo včera? ja som to zmeškala! nemám pojem o čase... no pojdem sa na to pozrieť, ďakujem že si mi to pripomenula :)

    ReplyDelete
  2. to je naprostá bomba!! tu výstavu bych vážně chtěla vidět!! myslíš, že se přesídlí i do Prahy? Tobě to moc slušelo!

    ReplyDelete
  3. akurát som to čekovala u Alexa...ooo či vám závidím, aj ja by som hneď šla.

    To ružové sako od LEnky je fakt krásne

    ReplyDelete
  4. to muselo byt super, uz z tech fotek jde super atmosfera

    ReplyDelete
  5. Ty bundičky Cloda jsou náhodou celkem povedený..

    ReplyDelete
  6. Lenku Sršňovú mám velmi rada...teda, jej prácu ;) možno by som sa tam tiež išla pozrieť, vyzerá to supeer :)

    ReplyDelete
  7. wow, tak toto ma fakt dostalo! u alexa som obdivovala zúčastnených ľudí a teraz k tomu pridávam aj samotnú vernisáž.. veľa zaujímavých prvkov, faktorov, oku lahodiacich vecičiek.. a super report!

    ReplyDelete
  8. skvele napisany clanok, mna vsak vystava ako taka nezaujala, nepokladam ju za nieco cim by si clovek rozsiril obzory, teda vobec ma nezaujala...je to moj osobny nazor (pardon, ak nim niekoho znepriatelim:P)...ale Majka mas skvely vrsok z krajky :)

    ReplyDelete
  9. výstava mě tak z fotek moc nezaujala...ale tobě to ohromně sluší- moc se mi líbí kombinace kožené sukně a krajkového topu :)

    ReplyDelete
  10. tiez som vas rada videla, prijemne to bolo! :-) tesim sa aj nabuduce! :-)

    ReplyDelete
  11. I like the jewelry and the cupcake "containers" but the photos upset me. Was there any mention of the Steven Miesel Vogue Italia "Patterns" shoot? If not then this is a cheap rip off. :-(

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Aa..krásný fotky...páni..takový akce se mi líbí :)

    ReplyDelete