HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Wednesday, February 23, 2011

Further away




Keby ten vietor studený stále nefúkal... 





Už dlhšie premýšľam o tom, že by som na blog pridávala viac článkov, či už poviedok (zrejme hlavne poviedok), mesačných textových editoriálov alebo článkov na konkrétnu tému. Všetko by záležalo na tom, koľko času by mi zabrala príprava, ale myslím si, že by sa to mohlo podariť. :) 
Čo vy nato? 


Pripájam zopár fotografií z dnešku.


Maja .) 

30 comments:

  1. Áno, som za! Si textovo zdatná! Budem sa tešiť!

    ReplyDelete
  2. úžasné fotky, moc ti to sluší (jako vždy):D :)

    ReplyDelete
  3. nooo to by bolo fajn, preco nie :)

    chocolate muse

    ReplyDelete
  4. Moc ti to sluší! ;) Jen obdivuju, jak dokážeš venku přežít bez čepice :D
    A ručitěš pro ty další články jsem! :)

    ReplyDelete
  5. no jasné daj nejake super články :)to budem rada čítavať,tak ako celý tvoj blog,a ak sa smiem spýtať z kadial su botičky?a kabelka? dakujem :)a keby si dala foto čo bolo pod kabatom:D :) A.

    ReplyDelete
  6. To by bolo super aspoň by som na tvojom blogu strávila viacej času (skvelý nápad) :)) inač krásne fotky krásne oblečenie

    ReplyDelete
  7. články chceme, aj to ostatné kludne :)) a krásny kabátik a kabelka :))

    ReplyDelete
  8. články sú asi jediné, čo mi na dnešných (nielen slovenských) blogoch chýba - samé fotky,ale nič, čo sa dá čítať

    ReplyDelete
  9. Ďakujem za ohlasy! .)

    alexander: stane sa .)
    miss turqoise: nenosím :D mám jednu, takú baretkovskú, ale tento rok som ju nemala ani raz....
    anonymous: ďakujem, potešilo :) topánky sú z New Yorkeru, naposledy som ich tam videla už len za nejakých 15 eur, dosť šli dolu a kabelka je gate, ale je ešte z jarnej kolekcie a už som ju nevidela nikde :( pod kabátom to bola nuda... :D bodyčko a teplý sveter :D
    Paťka: ďakujem! .)
    anonymous: ďakujem za názor a súhlasím. snažím sa písať viac aj k fotografiám, ale premýšľala som o tom, či by to aj mojich čitateľov bavilo. som rada, že sú aj takéto názory :)

    ReplyDelete
  10. teším sa na tie člínky. a máš super vlasy, ale to som sem asi už písala!! a krásne si oblečená!! :-))

    ReplyDelete
  11. áno chceme články !!! :)
    Majči brutálna kabelka!

    ReplyDelete
  12. Velmi sa mi pacia tieto posledne fashion post-y!

    a ano! velmi rada si nieco dobre precitam...
    drzim palce

    ReplyDelete
  13. clanky chcem! aspon zopar :) a vyzeras super :), ja neviem si predstavit, ze by som v tejto neskutocnej kose chodila bez ciapky :D.

    ReplyDelete
  14. krásna taška! inak rozhodne poviedkam tlieskam, niečo také vždy "žerem" :)

    www.vida-cotia.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. ja som určite za :) a kabelku chválim! :) veľmi pekná :)

    http://dolcezuzka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Presne, ten vietor je najhorsi :/ A jasne, pis :)

    ReplyDelete
  17. Zboznujem tu kabelku!!! Jeeej!

    Jasnacka, preco nepisat viac!?

    xx
    M.

    ReplyDelete
  18. Ty tvoje vlasy! Áaa absolutní závist :)

    ReplyDelete
  19. Jednoznačne ÁNO!! :))

    http://hereandnovv.blogspot.com

    ReplyDelete