HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Tuesday, February 22, 2011

Showroom Lenky Sršňovej



Včera som bola po druhýkrát na návšteve v ateliéry  Lenky Sršňovej. Prvotne som si mala ísť obzrieť kolekciu Poľovačka na Yettiho po prehliadke, ale vždy nám do toho niečo prišlo. Okrem spomínanej kolekcie som mala možnosť vidieť i kolekciu Flowers in the Sky and Crocodile či ďalších iných kúskov zo starších projektov- menšia ukážka na fotografiách. Napriek tomu, že Lenka mala, ako sa hovorí,  práce vyše hlavy, venovala mi svoj čas a skvelo sme sa porozprávali. Ale o tom niekedy nabudúce...
Ďakujem za príjemne strávené dopoludnie! .)
















Logo LS


Letím ja na party o chvíľu, pekný večer! 
Maja .) 

14 comments:

  1. vypadá to veelmi zajímavě :)

    ReplyDelete
  2. flitrového yetiho si živo pamätám.. vždy, keď si spomeniem na tie šaty, mám lepšiu náladu :) a tielko strašne moc chcem... som o tom aj hovoril lenke, keď sme u nej boli spolu s dariou v decembri, niekedy si ho budem musieť ísť dohodnúť...

    ReplyDelete
  3. srdiečka, bodky, šatičky :) krásne :)

    ReplyDelete
  4. Lenkinu tvorbu som až tak veľmi nepoznala, ale vďaka tomúto skvelému foto reportu, som o niečo múdrejšia.) Jednotlivé kúsky sú mi veľmi sympatické a bavia ma.. je to krásne farebné, nápadité, tak milo infatilné! Nepodlieha to masovo trendom.. hmm hmm, fakt dobrééé!

    ReplyDelete
  5. jej modely sú tak krásne uletené, že by som si vedela vybrať!! Mne sa strašne páčia takéto veci, milé, hravé, veselé. Len tak ďalej!

    ReplyDelete
  6. Je tak tady bych si rozhodně vybrala..věci vypadají originálně..no nádhera..:)

    ReplyDelete
  7. Tie korzetové šatky sú veľmi pekné. Videla som ju aj v EVE na Jane Kirschner, no a to tričko z kolekcie Poľovačka na Yetiho jej tam sedelo dokonale :)

    http://dolcezuzka.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ma velmi prijemne veci, take svieze do hnusneho pocasia. strasne s ami pacia tie saty zo srdieckom.

    ReplyDelete
  9. jeeej...je to mile, farebne, hrave a auplne sa mi to paci!! skvela!! uzasna prilezitost...je to fakt superske! cele ;)

    ReplyDelete
  10. Váu ten kabátik alebo bundička s dúhou OCH žasnem a aj tie puntikové šaty !! mám dosť to kde si bola ? v akom obchode ? :)

    ReplyDelete