HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Wednesday, February 9, 2011

Long long long


Zrejme si podmanila aj mňa...
Reč je o dlhej sukni (v mojom prípade sukni nad kotníky). Keď som ju stále častejšie a častejšie vídala u Andy zo Style Scrapbook, bola som skeptická. To by som si predsa neobliekla, vravela som si sama pre seba po prvýkrát. Nasledoval druhý, tretí, Beccin článok, ... až som sa dostala k dnešku. Po ceste zo školy som sa stihla zastaviť v SH a len tak bezducho som sa hrabala vo veciach. Našla som ju medzi blúzkami a ihneď vzala k sebe. Číslo 34/36, super, hovorím si a beriem bez skúšania.Výsledná suma: 1 euro. Teším sa! .)
Ako ste na tom z dlhými sukňami či šatami vy? Dali by ste prednosť dlhšej ako mám ja alebo by ste zvolili "takú po zem"?
Krásny deň!







Za fotky ďakujem sestričke! .)
P.S.: Teším sa na zajtrajší podvečer.
Maja.)

28 comments:

  1. Maji, vyzeras super! ta sukna ti sekne! a mam pozitivny vztah :) ja mam uz dve, jednu ciernu a jednu sivu :)

    ReplyDelete
  2. ja som ešte svoju vyvolenú nenašla, väčšinou sú mi všetky príliš dlhé.
    táto tvoja ti sedí a dosť sa mi páči ten top a jeho farba !

    ReplyDelete
  3. první a poslední se mi hrozně líbí!!tvoje ségra je šikovná!

    ReplyDelete
  4. posledná fotka je veľmi pekná! ináč ja som za dlhé sukne, tiež som si minule jednu kúpila, ale je dlhšia, skoro po zem (ale tak som nižšia od teba). Takže mne sa to páči. Aj na tebe! :)

    ReplyDelete
  5. mne sa tiež velmi páčia..a tiež som si dnes niečo také kúpila za euro, len sú to šaty a pokúsim sa prešiť si ich na dlhú suknu...tvoja je super!! :)

    ReplyDelete
  6. I love it! You balance it well! Love the colors!
    http://www.justme-bluefemme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. úžasné fotky! sluší ti to:) je hezké jak máš sladěný prstýnek a top:)

    ReplyDelete
  8. Mám jedny šaty ktoré su dlhé akurát ppod kolená :D dlchšie nemám a v čomkoľvek dlhom vyzerám ako idiot! Ou yeaah! :D

    ReplyDelete
  9. V poslednom čase som aj ja nad nejakou dlhou rozmýšľala:)

    ReplyDelete
  10. čo bude zajtra? :) a možno keby si iné tričko zvolila,by sa mi to viac páčilo :)

    ReplyDelete
  11. ta bluzka je BRUT!!!! sestra ta pekne odfotila...

    ReplyDelete
  12. na ostatních se mi dlouhé sukně líbí, ale na sobě si ji nedovedu představit.

    a máš super brejle!

    ReplyDelete
  13. Nádherné fotky!! Úžasné! To sluníčko:)

    Jsi kočka:-*

    ReplyDelete
  14. neviem ja sa skor tesim na leto, to mam dobru skusenost s dlhymi suknami (hlavne raz som si jednu pristupil :/)
    ale pekne paci sa mi farba topu

    ReplyDelete
  15. sekne ti to veľmi :)
    verím, že svoju vysnívanú nájdem ... skoro! :D

    ReplyDelete
  16. pozitívny :) mám modrú a čiernu priesvitnú :)

    ReplyDelete
  17. ďakujem za všetky ohlasy! .)

    becca: predtým, ako som prečítala tvoj koment som to ešte rýchlo zmenila a dala ťa tam do článku ako inšpiráciu :-* sekne ti moc čierna :)
    lucas: :D buď odvážny! :D
    cookies with milk: odkážem a ďakujem za ňu!
    dominika: ďakujem a teším sa na tvoj post! .)
    moni: držím palce!
    iw: chcem ťa vidieť! :))
    anonymous: díky za názor, ale sto ľudí sto chutí ;) zajtra je vernisáž, teším sa!
    tereza: treba skúsiť ;) bola som na tom podobne.
    natali: ďakujem! :P
    veronika: držím palce! .)
    zuzka: ukáž ;)

    ďakujem ešte raz!

    ReplyDelete
  18. Když se bude dařit, tak snad jo;) Moc Ti sluší ta zelená barva!

    ReplyDelete
  19. Dlhe moooozem aj ja...a ten top je GENIALNY!

    ReplyDelete
  20. Já taky byla nejdřív skeptická ale myslím že nějaké si pořídím, časem...

    ReplyDelete
  21. ja ju zatiaľ nemám a to znamená, že to budem musieť napraviť...vyzeráš skvele :-)

    ReplyDelete
  22. Ak dlhu suknu, tak by som skor brala az po zem, aj ked je to obcas trochu neprakticke :)

    ReplyDelete
  23. 4. fotka sa mi strašne páči..tie lúče slnka..<3

    ReplyDelete
  24. jeeej, super outfit ! krásna farba trička, super sukňa a super fotos ! :D

    ReplyDelete
  25. superská je a krásne fotky:))) hej v našom prípade je dlhá sukňa sukňou nad kotníky :DD oou čouž narobíme my vysoké

    ReplyDelete