HOME             ABOUT             LOOKS             EVENTS             INTERVIEWS

Monday, February 7, 2011

7 things

Sedím doma, škola mi začína o desiatej a snažím sa efektívne využiť čas. Viem, že neskoro, ale predsa prídavam aj ja svojich sedem vecí, ktoré o mne neviete (mohla by som pokračovať donekonečna). Ďakujem Júlii a Zuzke za označenie. A koho označím ja? Kto chce, spraví. .)  


1. Som strašná "bordelárka". Okolo mňa je stále neporiadok. Upracem si a do hodiny je všetko tak ako predtým. Niektorým to vadí (mamina a jej sestry), no niektorí si už zvykli (kamaráti,..). Raz som zavolala kamarátku a kamaráta ku nám keď som doupratovala a začali si zo mňa robiť srandu typu: " Maja, tu sa dá aj chodiť..." alebo "Aj svetlo tu už konečne máš!" No uznajte. :D
2. Som závislá na kekse Mila.
3. Trvá mi večnosť, kým sa rozhýbem. Kto som mnou pracoval, zistil... Musím to napraviť! .) Príklad- trvalo mi vyše týždňa, kým som sa odhodlala napísať tento článok.
4. Okrem iného ma zaujíma fyzika. Mrzí ma, že nie som v tomto obore doslova géniom a preto sa mi zrejme nepodarí objaviť/neobjasniť nič nové. Napríklad dokázať/stopercentne vylúčiť existenciu tachyónov. :D 
5. Ulietavam na Bartovi Simpsonovi. 
6. Tri roky som chodila do umeleckej školy, kde som stihla prejsť štyrmi ročníkmi hry na keyboard. Prestala som a dodnes to ľutujem.
7. Doslova som posadnutá Noahom Millsom. :D Môže byť niečo také dokonalé ako je on? .)
Snáď sa za bod 7 na mňa nikto nenahnevá! .) 


Krásny deň!
Maja

16 comments:

  1. K bodu č.7 - áno môže :D ja som od svojich 6 rokov posadnutá a zamilovaná do Marka Wahlberga, so mnou to teda nie je v poriadku :D

    ReplyDelete
  2. S tím nepořádkem souhlasím. Mám dokonce pocit, že se se mnou táhne jako sliz za šnekem a že za sebou nechávám nepořádkovou stopu. Zajímavé je, že mi stačí dvě minuty na to, abych někam přišla a udělala tam nepořádek. :-D

    ReplyDelete
  3. tiez s niekdy musim poraidne rozhybat k evciam, no vyska ma naucila :D fyzika?..fuuj :D !!...

    ReplyDelete
  4. ani ja sa neviem rozhýbať!!! a ešte som lenivá. vražedná kombinácia no nie? :D a aj ja som bordelár. a keď ma to začne hnevať upracem si a pokračuje to ako u teba :D

    ReplyDelete
  5. bordelárka som aj ja!! :D :P a na tie uštipačné poznámky som si už zvykla :D :P :D a ja hrám teraz na keyboard :D ;-)

    ReplyDelete
  6. Noah!!!!!awwwwwrrrr

    Aj ja som mega prudky bordelar:D

    ReplyDelete
  7. Také jsem hrála na keyboard a pak i na klavír a taky sem s tím nevím proč sekla, teď už jen smutně koukám na moje zaprášený klávesy válející se pod postelí. A s tou 1 jsem na tom taky podobně:D

    ReplyDelete
  8. Mila :)))
    inak čo si dnes robila pri GJH ??? ja vidím všetko :D

    ReplyDelete
  9. Tak to jsme na tom podobně, jsem taky příšerná bordělářka :D a také mi to trvá příšerně dlouho, než se k něčemu dokopu (z toho kolem mě všichni šílí:D).

    ReplyDelete
  10. Body 1a 3 by sedeli aj na mna, nie si v tom sama :D

    ReplyDelete
  11. timbo: aj henry :D takže nie si :))
    durduin: presne :D
    veronigue: to je tvoja škola? a kde to je presne? :D ja neviem. bola som v ba


    baby, rozumieme si :D

    ReplyDelete
  12. Noah Mills! nedívím se tobě a tvé posedlosti :)

    ReplyDelete
  13. Mila je super :) nepoznam zatial cloveka ktory by ju nemal rad :D

    ReplyDelete